سقوط جرثقیل بالابر ساختمانی حادثه آفرید

به گزارش پایگاه خبری 125، در پی تماس کارگران یک پروژه ساختمانی با سامانه 125 مبنی بر سقوط یک جرثقیل بالابر ساختمانی بر روی کارگر جوان، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران ساعت 12:34 روز گذشته بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه 106 را به همراه گروه نجات 4 ایستگاه 6 به خیابان پور ابتهاج، خیابان زینعلی، بن بست چهارم اعزام كرد.
 
به گفته عباس راسخ، فرمانده ایستگاه 106 آتش نشانی تهران، در یک زمین گودبرداری شده به عمق 10 متر در مرحله پی ریزی،یک کارگر جوان به نام فرهاد- ش 22 ساله در حال کار بود که ناگهان جرثقیل بالابر به پائین سقوط کرده و بر روی کارگر نگون بخت سقوط کرده بود.
 
 
وی افزود: آتش نشانان به سرعت، با استفاده از تجهیزات نجات، مصدوم را بر روی برانکادر فیکس کردند و وی را به محل ایمن انتقال دادند.
 
 
این فرمانده آتش نشانی خاطرنشان کرد: پس از معاینات اولیه امدادگران اورژانس معلوم شد وی از ناحیه کمر، سر و پا دچار مصدومیت شده است که آتش نشانان پس از انتقال وی به آمبولانس اورژانس و ارائه تذکرات ایمنی لازم به کارگران دیگر، ماموریت خود را پایان دادند.
 


اخباراخبار hseاخبار ایمنیاخبار بهداشتاخبار محیط زیستاخبار روزانهاخبار جدیدخبر HSEسقوط جرثقیل بالابر ساختمانی حادثه آفرید


نام *

 

دیدگاه شما *

 
  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8096

تعداد اعضا

1968

بازدید امروز

6195

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

3

میهمان آنلاین

24490466

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *  

ایمیل *    

متن پیام *  

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA