شرکت HSE ARYA، پارنتر رسمی شرکت RRC International انگلیس شد

شرکت RRC International به مرکزیت انگلستان با سابقه 90 ساله فعالیت در زمینه برگزاری دوره های با کیفیت آموزشی در سطح جهان، از برجسته ترین  و معتبر ترین برگزارکنندگان دوره های تخصصی سلامت، ایمنی و محیط زیست (HSE) می باشد. دوره های آموزشی این مرکز شامل دوره ها و آزمونهای تخصصی سازمان های بین المللی مختلف از جمله NEBOSH، IOSH، IEMA، CIEH و CITB می باشد.
 
شرکت HSE آریا در سال 1396، پس از چندین سال مذاکره و سفرهای کاری از هر دو طرف، موفق به اخذ نمایندگی برگزاری دوره های تخصصی و حضوری زیر نظر این شرکت شد و برای اولین بار، با همکاری این شرکت، در حال ثبت نام برای برگزاری اولین دوره و آزمون NEBOSH در کشور عزیزمان ایران و در استان تهران است.
 
برای مشاهده نمایندگی شرکت HSE آریا روی لینک زیر کلیک نمایید.
 
دوره آموزشی ذکر شده تحت عنوان
 NEBOSH Award in Health and Safety at Work 
 
دوره ای 3 روزه از سلسله دوره های سازمان بین المللی NEBOSH می باشد که شامل سرفصل های مختلف ایمنی و بهداشت محیط کار می باشد. 
 
مدرس این دوره آموزشی آقای Hasan Alaradi مدیر واحد خاورمیانه شرکت RRC International و از معتبرترین مدرسان نبوش در دنیا، برای برگزاری دوره NEBOSH به ایران خواهند آمد.
 
لازم به ذکر است پس از برگزاری این دوره، برنامه برگزاری دوره Train the Trainer برای شرکت کنندگان در این دوره ترتیب داده می شود.
 
همچنین دوره های تخصصی دیگر NEBOSH و IOSH در آینده نزدیک برای تهران و سپس برای سایر استان ها برنامه ریزی و اجرا خواهد شد.
 
در صورت تمایل به برگزاری این دوره ها در شهر خود، با ما تماس بگیرید.
 
برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام دوره به لینک زیر مراجعه نمایید.
 
 
تلفن ثبت نام:
02155425307
 
تلگرام:
@HseExpert


اخباراخبار hseاخبار سلامت ایمنی بهداشت محیط زیستشرکت HSE ARYAپارنتر رسمی شرکت RRC International انگلیس شدNEBOSHIOSHIEMACIEH و CITB


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8100

تعداد اعضا

4571

بازدید امروز

5514

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

258

میهمان آنلاین

24498582

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA