کشف مواد سمی در تخم مرغ‌های آلمانی

به گزارش زلال نیوز به نقل از فارس ، مقامات آلمانی خبر از کشف مواد سمی شیمیایی دیوکسین بالاتر از میزان مجاز در تخم مرغ های ایالت ساکسونی خبر دادند.

بر اساس این گزارش، ثبت نشانه های این آلودگی در یک مزرعه طیور در ایالت شمالی "ساکسونی"، قرنطینه 12 هزار مرغ تخمگذار و جمع آوری تخم مرغ های انبار شده را در پی داشت.پیش از این نیز در 6مزرعه دیگر آلمان دیوکسین دیده شده بود.هرچند این وضعیت برای سلامتی انسان بی خطر اعلام شده، ولی دیوکسین در درازمدت خطرناک است.

در ژانویه سال 2011 (دی ماه 1389) پس از اعلام خطر اتحادیه اروپا در این زمینه، مقامات آلمان مجبور شدند اعتراف کنند که غذای حیوانی آلوده به دیوکسین به مرغ ها و خوک ها داده شده است و در نتیجه گوشت‌ها و فرآورده های دامی نیز آلوده شده‌اند.

به دنبال آن آلمان برای مقابله با این وضعیت، اقداماتی برای محدودکردن ترکیبات تغذیه‌ای حیوانات و افزایش بازرسی مزارع و دان طیور برقرار کرد.



آلمانمواد سمیشیمیاییدیوکسینتخم مرغساکسونآلودگیآلودهمزرعه طیورقرنطینهتخمگذارسلامتی انسانسلامتسالمبهداشتیبهداشتخطرخطرناکاروپاغذاگوشت‌فرآوردهتغذیه‌


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8108

تعداد اعضا

بازدید امروز

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

515

میهمان آنلاین

24563696

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA