ثبت نام یکی از افراد شاخص HSE ایران برای شورای شهر تهران / حامی ایشان شویم

جناب آقای پروفسور ایرج محمدفام، پروفسور جوان کشورمان در حوزه HSE و مدیریت بحران برای شورای شهر تهران ثبت نام کردند . 
 
 
پیام پروفسور ایرج محمدفام: 
 
با سلام خدمت همكاران، دوستان، دانشجويان و دلسوزان HSE و ايمني كشور
همانگونه كه مستحضريد وضعيت ايمني كشور در كليه حوزه هاي ايمني شهري، صنعتي، جاده اي، تفريحي و ... بگونه اي است كه هر لحظه اي بحراني در حال شكل گيري و وقوع هست. يك رگباري بهاري منجر به قفل شدن معابر شهر شده و باعث آبگرفتگي خيابانها و مترو و خسارات ميلياردي مي شود، بادي با سرعت چندين ده كيلومتر چندين كشته و مجروح بر جاي مي گذارد، يك آتش سوزي در حد يك حادثه معمولي منجر به بحراني بين المللي در حد پلاسكو مي شود، زمين ناگهان زير پاي شهروندان دهان باز مي كند و هست و نيست آنها را مي بلعد و ...
همه اينها ناشي از اين است كه در مديريت شهري جاي براي مديريت ايمني و بحران تعريف نشده است و نتيجه اين امر چيزي جز تحميل خسارات ميلياردي بر اقتصاد نحيف كشور و به بازي گرفتن امنيت جاني شهروندان نجيب نمي باشد.
حال كه با پيگيري مداوم و اصرار جامعه ايمني كشور نامزد انتخابات شوراي شهر تهران شده ام دو وهله اول با اميد به خداوند منان و سپس به پشتگرمي همه شما دوستان عزيز در راستاي هدف غائي تهران و ايران بدون بحران HSE و با شعار ؛شهر ايمن ساختني است نه يافتني؛ پا به اين عرصه خطير گذاشته ام تا با همه توان و با خرج آبروي خويش گامي در جهت ارتقا ايمني شهر و كشورمان بر دارم.
از اينجايي كه هنوز فرصت قانوني تبليغات نرسيده است همه دوستان را تنها به اطلاع رساني در حوزه HSE، ايمني و مديريت بحران شهري در قالب قانون و فراتر از آن اخلاق اسلامي فرا خوانده و از تخريب هر كس و مقامي پرهيز مي دارم. 
با احترام
 
 


اخباراخبار hseاخبار سلامت ایمنی بهداشت محیط زیستثبت نام یکی از افراد شاخص HSE ایران برای شورای شهر تهران


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8116

تعداد اعضا

بازدید امروز

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

2

میهمان آنلاین

24600277

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA