واحد اچ اس ای نیروگاه سیکل ترکیبی گناوه خانه بهداشت نمونه کشور شد

به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه ،  دکتر علی زکی زاده افزود: با تلاش‌های مستمر و جمعی انجام‌شده توسط تیم مدیریت و واحد ایمنی، بهداشت و محیط‌زیست (اچ اس ای) نیروگاه سیکل ترکیبی گناوه و همدلی و پشتیبانی کلیه پرسنل این مجموعه و همچنین با همکاری و تعامل سازنده با مرکز بهداشت شهرستان این واحد کارگاهی از بین صدها واحد صنعتی فعال در کشور مقام نخست کشوری را در این بخش کسب کرد.
 
وی اظهار کرد: انجام معاینات شغلی کارگران به استناد ماده 92 قانون کار و در چهارچوب ضوابط تعیین‌شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، همکاری کامل با مرکز بهداشت شهرستان در امور بازرسی و اقدامات قانونی لازم، پایش مستمر آب شرب مصرفی شاغلان واحدهای صنفی و اهتمام در آموزش کاربردی پرسنل در حوزه‌های ایمنی و بهداشت شغلی کارکنان این واحد از عمده فعالیت‌ها و تلاش‌های به‌دست‌آمده در کسب این موفقیت بزرگ بوده است.
 
 
وی ادامه داد: تهیه وسایل حفاظت فردی پی.پی.ای، آموزش و الزام شاغلان به استفاده از وسایل حفاظت فردی، اندازه‌گیری عوامل زیان‌آور محیط کار، تلاش برای کاهش و کنترل عوامل زیان‌آور، بسترسازی و حرکت برای ایجاد صنعت سبز و رعایت اصول زیست‌محیطی مربوطه از دیگر اقدامات بسیار خوب این واحد صنعتی بوده است.
 
رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه با تبریک این موفقیت بزرگ به رییس و تمامی زحمتکشان در این نیروگاه گفت: امیدواریم در سال جدید که با شعار اقتصاد مقاومتی و تولید، اشتغال توسط رهبر معظم انقلاب نام‌گذاری شده به موفقیت‌های بیشتری نایل شود.
 
نیروگاه سیکل ترکیبی گناوه با تکیه‌بر ساخت داخل و باهدف افزایش ظرفیت شبکه برق کشور، کمک به رشد صنایع منطقه برای محرومیت‌زدایی و اشتغال‌زایی احداث‌شده است.
 


اخباراخبار hseاخبار سلامت ایمنی بهداشت محیط زیستواحد اچ اس ای نیروگاه سیکل ترکیبی گناوه خانه بهداشت نمونه کشور شد


نام *

 

دیدگاه شما *

 
  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8099

تعداد اعضا

478

بازدید امروز

5514

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

1

میهمان آنلاین

24494490

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *  

ایمیل *    

متن پیام *  

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA