مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس خواستار شد: توجه ویژه به ایمنی بزرگترین هلدینگ پتروشیمی کشور

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی آنا، عادل نژاد سلیم در حالی رئیس جدید اچ اس ای هلدینگ خلیج فارس را منصوب کرد که شرکت‌های زیر مجموعه این هلدینگ، در ماه‌های گذشته شاهد حوادث و آتش سوزی‌های گسترده ای بودند.
در همان زمان نیز لزوم توجه بیشتر به مقوله اچ اس ای در واحدهای پتروشیمی احساس شد و اکنون با این انتصاب احساس می شود که این ضرورت شکلی عملی به خود گرفته است.
در حکم عادل نژاد سلیم، مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس آمده است :
جناب آقای مهندس محمد علی خادمیان
نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به سمت رئیس کل بهداشت، ایمنی و محیط زیست شرکت منصوب می شوید. امید است با توکل بر خداوند تبارک و تعالی، بهره گیری از عناصر کارآمد و منابع موجود در انجام وظایف خطیر این مسئولیت و تلاش در جهت تحقق اهداف زیر موفق و مؤید باشید.
_ترویج و اعتلای ارزش های بنیادین کرامت انسانی و اخلاق اسلامی در تمامی فعالیتها به منظور حاکم شدن محیطی شاداب و با انگیزش برای کارکنان.
_نظارت مستمر بر مدیریت ریسک های موجود در مناطق عملیاتی از جمله شناسایی، ارزیابی، حذف و یا کنترل آنها با استفاده از روشها و استانداردهای ملی و بین المللی.
بازنگری و به روز رسانی روشها و دستورالعمل های اجرایی ایمنی، بهداشت و محیط زیست در راستای برنامه استراتژیک شرکت.
_ساماندهی، ارتقاء تجهیزات و بهبود مستمر فرآیندهای ایمنی، بهداشت و محیط زیست منطبق بر استانداردهای روز دنیا جهت ایجاد محیطی امن و افزایش توان مقابله با حوادث و بحرانهای احتمالی.
_مدیریت و پیگیری ممیزی سیستم های مدیریت HSE در سطح کلیه شرکت های تابعه توسط شرکت های مجرب جهت حصول اطمینان از رعایت و اجرای کلیه استانداردها، مقررات و دستورالعمل های ابلاغی.
_نظارت عالیه بر اثرات زیست محیطی حاصل از اجرای پروژه ها و طرحهای توسعه ای در فاز طراحی، ساخت، نصب و راه اندازی و بهره برداری به منظور حفاظت از محیط زیست و تحقق صنعت سبز.
_برقراری ارتباط و تعامل سازنده و مؤثر با سازمان ها، نهادهای ذیصلاح و مدیران شرکت های تابعه در خصوص اجرای دقیق قوانین و مقررات HSE.
_بازنگری و تکمیل ساختار سازمانی HSE هلدینگ با توجه به وظایف و مسئولیت های خطیر این امور و اهتمام در تدوین و اجرای اثر بخش برنامه های جامع آموزش تخصصی و افزایش سطح مهارت های نیروی انسانی در راستای کاهش حوادث، بیمارهای شغلی و آسیب های زیست محیطی.
_ضروری است با برگزاری جلسات هماهنگی، حضور مستمر در مناطق عملیاتی و نظارت پیوسته از اجرای کامل استانداردها، مقررات و دستورالعمل های کاربردی در جهت عارضه یابی، شناسایی کاستی ها و اجرای برنامه های بهبود اطمینان حاصل نموده و بصورت دوره ای گزارش فعالیت ها را به اینجانب منعکس نمائید.
از حضرت احدیت توفیق جنابعالی در ایفای نقش و وظایف محوله را مسئلت دارم و بدینوسیله از جناب آقای مهندس عربی که با حفظ سمت مسئولیت سرپرستی HSE را بر عهده داشتند تشکر و قدردانی نموده و برای ایشان آرزوی موفقیت می نمایم.
 


اخباراخبار hseاخبار سلامت ایمنی بهداشت محیط زیستمدیرعامل هلدینگ خلیج فارس خواستار شد: توجه ویژه به ایمنی بزرگترین هلدینگ پتروشیمی کشور


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8106

تعداد اعضا

بازدید امروز

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

2015

میهمان آنلاین

24554071

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA