تقدیر از ایمیدرو برای رعایت اصول HSEE

سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران در ارزیابی های انجام شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت به عنوان سازمان قابل تقدیر در بخش بهداشت، ایمنی ، محیط زیست و انرژی (HSEE) انتخاب و معرفی شد.
 
سرپرست مدیریت ایمنی، بهداشت و محیط زیست ایمیدرو با اعلام این خبر گفت: دفتر امور بهداشت، ایمنی ، محیط زیست و انرژی (HSEE) وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان های فعال و موفق در عملکرد در این حوزه طی سال 1394 را معرفی کرد که ایمیدرو نیز در بین این سازمان ها قرار دارد.  
 
امیر ولدخانی افزود: انتخاب ایمیدرو به عنوان سازمان قابل تقدیر به لحاظ تلاش های موثر و مشارکت فعالانه در حوزه ایمنی، بهداشت و محیط زیست در سال 94 بوده است.
 
وی ادامه داد: HSEE از موثرترین سامانه های مدیریتی به شمار می رود و موجب صیانت از نیروی انسانی و استفاده بهینه از مواد و انرژی خواهد شد.
 
ولدخانی تصریح کرد: با موافقت رییس هیات عامل ایمیدرو قرار است بخش انرژی نیز به حوزه فعالیت ایمنی ، بهداشت و محیط زیست سازمان اضافه شود و فعالیت های این دفتر نیز در قالب ایمنی، بهداشت، محیط زیست و انرژی (HSEE) ادامه یابد.
 
وی اظهار امیدواری کرد از سال 95 با افزوده شدن بخش انرژی به فعالیت های HSEE، ایمیدرو در ارزیابی های وزارت صنعت، معدن و تجارت به رتبه های بالاتر در حوزه HSEE دست یابد.  
 


اخباراخبار hseاخبار سلامت ایمنی بهداشت محیط زیستتقدیر از ایمیدرو برای رعایت اصول HSEE


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8102

تعداد اعضا

4129

بازدید امروز

7107

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

377

میهمان آنلاین

24505248

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA