راه اندازی دفتر بهداشت، ایمنی، محیط زیست و انرژی(HSEE)

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، شاهپور قنبری صبح امروز در بازدید از ایستگاه آتش‌نشانی شهرک صنعتی بزرگ شیراز که معاونان وی نیز حضور داشتند از تلاش‌های کارکنان این ایستگاه تقدیر کرد.
 
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در این بازدید از فعالیت 12 ایستگاه آتش‌نشانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی فارس خبر داد و گفت: دو ایستگاه دیگر نیز تا پایان سال تجهیز و فعالیت خود را آغاز می‌کند.
 
قنبری در ادامه با اشاره به ایجاد دفتر بهداشت، ایمنی، محیط‌زیست و انرژی (HSEE) در این شرکت گفت: این دفتر با همکاری واحدهای صنعتی، برای ارتقا و بهبود ایمنی و سلامت محیط کاری واحدهای صنعتی تلاش می‌کند.
 
وی اطلاع‌رسانی در مورد قوانین، مصوبات، پروتکل‌ها، سیاست‌ها و برنامه‌های مصوب مرتبط با حفاظت و صیانت از سلامت، ایمنی، محیط‌زیست و همچنین استفاده بهینه از منابع انرژی مرتبط با بخش صنعت و ارائه به سرمایه‌گذاران، پیمانکاران و مسؤولان واحدهای صنعتی را از مهم‌ترین رسالت‌های دفتر بهداشت، ایمنی، محیط‌زیست و انرژی بیان کرد.
 
قنبری با تأکید بر اینکه باید با همکاری با سایر بخش‌های صنعت بیش از گذشته در راستای اجرای اصل پیشگیری مقدم بر درمان گام برداشت و با انجام اقدامات پیشگیرانه از هدررفت سرمایه‌های انسانی و تجهیزاتی حفاظت و صیانت کرد گفت: دفتر HSEE شرکت شهرک‌های صنعتی فارس بر اساس برنامه‌های دفتر بهداشت، ایمنی، محیط‌زیست و انرژی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران برنامه‌ریزی لازم را در راستای فرهنگ‌سازی و مدیریت بهینه مخاطرات در این بخش انجام خواهد داد.
 


اخباراخبار hseاخبار سلامت ایمنی بهداشت محیط زیستراه اندازی دفتر بهداشتایمنیمحیط زیست و انرژی(HSEE)


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8117

تعداد اعضا

بازدید امروز

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

41

میهمان آنلاین

24604291

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA