حادثه مرگبار برای بیمار در یک بیمارستان

به گزارش سلامت نیوز به نقل از شفاآنلاین ،دکتر سیدخسرو قاسم پوری رئیس بیمارستان رازی قائمشهر-تنها بیمارستان دولتی این شهرستان -ضمن تایید این خبر گفت: حادثه ساعت حدود هشت صبح امروز شنبه رخ داد که باعث مرگ بیمار شد. زن بیمار که حدود 80 سال داشت شب گذشته به خاطر درد شکم به بیمارستان مراجعه کرد و پزشکان با توجه به مشکوک شدن به بیماری سرطان روده ، او را در بخش بستری کردند .
 
صبح امروز بیمار از بخش که در طبقه اول است برای انجام سونوگرافی با برانکارد توسط خدمه بیمارستان به طبقه هم کف منتقل شد و زمانی که خدمه در حال انتقال بیمار به خارج از آسانسور بودند ، ناگهان آسانسور به سمت بالا حرکت کرد.
 
قاسم پوری گفت : قسمت جلوئی برانکارد به طور کامل از آسانسور خارج شده بود و قسمت عقب در حال خروج بود که با حرکت آسانسور به سمت بالا ، برانکارد به سرعت سرازیر شده و بیمار با سر به روی زمین سقوط کرد. بلافاصله بیمار به اتاق احیاء منتقل و کار احیاء به مدت یک ساعت بر روی وی انجام شد ولی نتیجه بخش نبوده و بیمار فوت کرد .
بیمارستان رازی قائمشهر تنها بیمارستان دولتی این شهرستان و مرکز تخصصی بیماری های عفونی مازندران است .
 
 


اخباراخبار hseاخبار سلامت ایمنی بهداشت محیط زیستحادثه مرگبار برای بیمار در یک بیمارستان


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8107

تعداد اعضا

بازدید امروز

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

1988

میهمان آنلاین

24557811

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA