شهرداری می خواهد دیه کودک 5 ساله را بپردازد/ محاکمه پیمانکار از جنبه عمومی جرم

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان،روز چهارم خرداد امسال زن جوانی گریه کنان در پارک کوهسار به دنبال دختر پنج ساله اش بود که با همکاری پلیس و نگهبانان پارک متوجه شد دختربچه در آبنمای بوستان کوهسار سقوط کرده است.
در ادامه با همکاری آتش نشانی جسد بی جان دختر بچه که به علت گرفتار شدن در میان پره های پمپ آب، دچار قطع عضو شده بود کشف شد.
 
همزمان با شکایت خانواده فاطمه کوچولو پرونده ای در شعبه ششم دادسرای امور جنایی تشکیل و تحقیقات در این رابطه آغاز شد.
 
با احضار شهردار منطقه 15 به دادسرا، او در جلسه بازپرسی مدعی شد پارک در اختیار پیمانکار بوده است و شهرداری پیش از این نسبت به قرار دادن دریچه روی خروجی آبنما تذکر داده است.
 
پس از  اظهارات شهردار منطقه 15، روز 11 خرداد با حضور تیم جنایی در بوستان، صحنه فوت دختر 5 ساله بازسازی شد و پس از مشخص شدن قصور پیمانکار و کشف بقایای جسد دختر 5 ساله از مخزن آبنما، بازپرس ویژه قتل تهران دستور احضار پیمانکار بوستان را صادر کرد.
 
در ادامه با مشخص شد قصور 100 درصدی پیمانکار در مرگ فاطمه از سوی کارشناس دادگستری پرونده وارد مرحله جدیدی شد. 
 
در حالیکه پیمانکار پارک از دریافت نظر کارشناس تاکنون طفره رفته و حتی احضار تلفنی برای ابلاغ نظر کارشناس نیز انجام شده است، نماینده شهرداری تهران با مراجعه به دادسرای امور جنایی به بازپرس محسن مدیر روستا اعلام کرد شهرداری حاضر است دیه کودک 5 ساله را پرداخت کند. 
 
این در حالی است که مدیر روستا بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی به خبرنگار میزان گفت: اگر شهرداری دیه را نیز پرداخت کند، پیمانکار از جنبه عمومی جرم محاکمه خواهد شد. تاکنون دو ابلاغیه به پیمانکار ارسال شده و در صورت نگرفتن ابلاغیه ها او احضار و آخرین دفاع اخذ و پرونده به دادگاه ارسال می شود. 
 


اخباراخبار hseاخبار سلامت ایمنی بهداشت محیط زیستشهرداری می خواهد دیه کودک 5 ساله را بپردازد/ محاکمه پیمانکار از جنبه عمومی جرم


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8099

تعداد اعضا

2227

بازدید امروز

5514

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

8

میهمان آنلاین

24496238

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA