ایمنی ساختمان‌ها با نمای کامپوزیت کاهش می‌یابد

عبدالرسول جان نثاری در گفتگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: نمای کامپوزیت از نظر ماهیت، منظر و سیمای شهری دارای چارچوبی است که در ساخت و سازها باید طبق آن پیش رفت. وی با اشاره به اینکه در طرح تفصیلی نمای قالب ساختمان های اصفهان آجر در نظر گرفته شده است، افزود: در نماهای ساختمانی ۷۰ درصد از آجر، ۲۰ درصد از سنگ و ۱۰ درصد از چوب یا کامپوزیت می توان استفاده کرد. 
 
 
جان نثاری با بیان این که استفاده از نمای کامپوزیت به دلیل جذب حرارت بالا مورد استفاده نمی باشد، تصریح کرد: گرچه جنس این ورقه ها از آلومینیوم است اما در پشت این ورق ها از مواد و رزین های خاصی استفاده شده است که زود مشتعل می شود. 
 
وی استفاده از نماهای کامپوزیت در سطح شهر را غیر قانونی دانست و خاطرنشان کرد: باید با افرادی که از این نما استفاده کرده اند طبق قانون برخورد شود و حداقل باید این افراد به نصب سیستم های اطفاء حریق در مجاورت این نماها بپردازند تا از بروز حادثه جلوگیری شود. 
 
example-image
 
وی با اشاره به این که استفاده از نمای کامپوزیت در شهرک سلامت اقدامی است نادرست که باید اصلاح شود، بیان کرد: در حادثه آتش سوزی برج سلمان مشهد نیز، دلیل واقعه استفاده از نمای کامپوزیت اعلام شد. 
 


اخباراخبار hseاخبار سلامت ایمنی بهداشت محیط زیستایمنی ساختمان‌ها با نمای کامپوزیت کاهش می‌یابد


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8102

تعداد اعضا

1939

بازدید امروز

7107

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

102

میهمان آنلاین

24503057

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA