لابی دلواپسان برای انتصاب یکی از بستگان رحیم مشائی در سازمان جنگلها

اين مدير دولت سابق كه در زمان مديريتش، كارنامه مثبت و موفقي نداشته با نقاب موافقت از "طرح تنفس جنگل" توجه برخي از همسويان دولت را به خود جلب كرده و آراي آنها را به دست آورده است.
 
اين در حالي ست كه آقاي الف طي جند سال اخير و در دولت يازدهم، در مصاحبه هاي متعددي كه با رسانه هاي دلواپس داشته، به شدت به دولت روحاني تاخته و اتهامات متعددي به او روا داشته است.
 
از سوي ديگر حمايت بي حساب و بدون برنامه اقاي الف از "طرح تنفس جنگل" مي تواند در صورت تصويب اين طرح، موج بحران ها و در نتيجه نارضايتي را عليه دولت روحاني دامن بزند.
 
به هر روي به نظر مي رسد دست هاي بنهان هنوز آنقدر قدرت دارند كه مديران ورشكسته و ناموفق دولت بيشين را بر صندلي مديريت دولت تدبير واميد بنشانند و آب هم از آب تكان نخورد.
 
اما وضعيت جنگل هاي شمال ايران به قدري بحراني ست كه مسوولان را ملزم به دقت در انتخاب مديران شايسته و مستقل و توانا و نيز با تجربه در حوزه خود كند. كاهش ٥٠ درصدي سطح و عمق جنگل هاي ايران كه چندي بيش از سوي فائو اعلام شد و از سوي بزرگان دانش جنگل از جمله بروفسور علي يخكشي مورد تاييد قرار كرفت واقعيتي انكار نابذير است و با تكذيب اين يا آن سازمان تغيير نمي كند و بهبود نميابد.
 
بر همين اساس متولي جنگل و معاون جنگل سازمان متولي بايد با توجه به سوابق موفق مديريتي و نيز همسو با نكرش ها و خط مشي و سياست هاي دولت روحاني انتخاب شود.
 
 


اخباراخبار hseاخبار سلامت ایمنی بهداشت محیط زیستلابی دلواپسان برای انتصاب یکی از بستگان رحیم مشائی در سازمان جنگلها


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8108

تعداد اعضا

بازدید امروز

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

466

میهمان آنلاین

24563826

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA