گرمای هوا به ۴۷ درجه رسید، کنتورهای برق در اهواز آتش می گیرند

 به گزارش 9صبح،امیر نجفی بیان کرد: در 24 ساعت گذشته 32 حادثه در اهواز رخ داد که از این تعداد 9 حادثه مربوط به آتش سوزی کنتور برق بود.
نجفی با تاکید بر رعایت نکات ایمنی در استفاده از وسایل برقی با گرم شدن هوا افزود: از جمله نکات ایمنی که باید در استفاده از وسایل برقی رعایت شود استفاده از سیم، فیوز و لوازم استاندارد در برق کشی اماکن است.
 
مدیرعامل سازمان آتش نشانی اهواز با بیان اینکه انشعاب بیش از حد از پریز برای مصرف چندین وسیله برقی خطر آفرین است به شهروندان توصیه کرد: هرگز فشنگی فیوز را دستکاری نکرده و فیوزهای انشعابی از کنتور را بر مبنای مصرف نصب کنند.
 
 
نجفی افزود:توصیه می شود از وسایل برقی استاندارد استفاده شود و از وسایل پر مصرف (لباسشویی،اتو، ظرفشویی و...) در اوج زمان مصرف استفاده نشود؛ و در هنگام خارج شدن از منزل وسایل مصرفی بدون استفاده را از برق خارج کرد.
 
گرمای زود رس و بالای هوا در خوزستان از جمله اهواز در حالی که هنوز 13 روز از فصل بهار باقی مانده است موجب شده تا استفاده مردم از وسایل سرمایشی از جمله کولر گازی بیشتر شود. بیشترین دمای هوا در چند روز گذشته در خوزستان تا بیش از 47 درجه نیز گزارش شده است.
 


اخباراخبار hseاخبار سلامت ایمنی بهداشت محیط زیستگرمای هوا به ۴۷ درجه رسیدکنتورهای برق در اهواز آتش می گیرند


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8102

تعداد اعضا

227

بازدید امروز

7107

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

108

میهمان آنلاین

24501345

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA