ایجاد شبکه پایش امواج و صوت در کشور

به گزارش خبرنگار ایلنا، سعید متصدی در اولین کنفرانس بین المللی نمونه برداری و پایش آلاینده‌های محیط زیست با اشاره به اهمیت پایش زیست محیطی در حفظ سلامت جامعه گفت: هدف از این همایش آموزش افراد در جهت بهبود عملکرد پایش است.
 
وی با بیان اینکه ۳۰۰ آزمایشگاه معتمد در کشور فعال است، ادامه داد: یکی از اهداف اصلی سازمان حفاظت محیط زیست انتقال پایش‌ها به بخش‌های خصوصی است، بنابراین در دو سال گذشته تجهیزات پیشرفته و ساده‌ای برای آزمایشگاه‌های معتمد خریداری شده است و در حال حاضر در سراسر کشور آزمایشگاه‌های مجهزی در حال خدمات رسانی هستند.
 
ایجاد شبکه پایش امواج و صوت در کشور
 
متصدی افزود: در دو سال گذشته ۲۹ ایستگاه پایش آنلاین رودخانه‌ای در کشور نصب و فعال شد و اکنون ۳۵ ایستگاه آنلاین رودخانه در کشور فعال است. همچنین در دو سال گذشته ۲۸ ایستگاه سنجش آلودگی هوا در کشور نصب و راه اندازی شد و اکنون تعداد این ایستگاه‌ها در کشور به ۱۸۸ رسیده است.
 
معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست اظهار کرد: شبکه پایش گرد و غبار در کشور تکمیل شد و ۵۰ دستگاه آنالیزور اندازه گیری ذرات معلق کمتر از 2.5میکرون در کشور نصب شده است.
 
وی در پایان از پایش آنلاین ۲۰۰ واحد صنعتی در کشور خبر داد و گفت: ایجاد شبکه پایش امواج و صوت نیز در حال انجام است که امیدواریم تا پایان سال راه اندازی شود.
 


اخباراخبار hseاخبار سلامت ایمنی بهداشت محیط زیستایجاد شبکه پایش امواج و صوت در کشور


نام *

 

دیدگاه شما *

 
  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8098

تعداد اعضا

4011

بازدید امروز

6195

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

112

میهمان آنلاین

24492510

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *  

ایمیل *    

متن پیام *  

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA