اتو، واحد مسکونی را به آتش کشید

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری 125، به دنبال اعلام این حادثه از سوی شهروندان به سامانه 125، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی درنگ آتش نشانان ایستگاه 53 را ساعت 14:05 امروز به خیابان سهروردی، کوچه شهید نقدی اعزام كرد.
 
 
سعید پهلویخواه رئیس ایستگاه 53 در مورد این حادثه: یک واحد مسکونی در طبقه ششم یک ساختمان شش طبقه دچار آتش سوزی شده و دود و شعله زیادی از پنجره های آن به بیرون زبانه می کشید.
 
 
وی ادامه داد: نیروهای عملیاتی بلافاصله با قطع جریان گاز و برق ساختمان، محل حادثه را ایمن سازی کرده و با بکارگیری تجهیزات فردی، دستگاه های تنفسی و لوله های آبدهی آتش سوزی را مهار و کاملاً خاموش کردند.
 
 
این رئیس ایستگاه با اشاره به اینکه آتش نشانان از سرایت آتش سوزی به واحدهای مسکونی دیگر جلوگیری کردند، خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از شهروندان آسیبی نرسید و آتش نشانان پس از ارائه تذکرات ایمنی و تحویل محل حادثه به مالک آن، مأموریت خود را به پایان رساندند.
 
 
گفتنی است؛ کارشناسان سازمان آتش نشانی تهران علت بروز این حادثه را روشن ماندن اتو، کندسوزی و بالا رفتن حرارت در نتیجه آتش سوزی در این واحد مسکونی اعلام کردند.
 
 
 


اخباراخبار hseاخبار سلامت ایمنی بهداشت محیط زیستاتوواحد مسکونی را به آتش کشید


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8102

تعداد اعضا

5995

بازدید امروز

7107

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

126

میهمان آنلاین

24507113

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA