سقوط شهروند از طبقه دوم آسانسور

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری 125، به دنبال تماس شهروندان با سامانه 125 و اطلاع رسانی این حادثه، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی درنگ آتش نشانان ایستگاه 21 به همراه گروه امداد و نجات 2 را ساعت 18:04 روز گذشته به شهرک کیانشهر، خیابان شهید سلیمی اعزام کرد.
 
حمید محسنی فرمانده آتش نشانان اعزامی در این باره گفت: یکی از ساکنان یک ساختمان چهار طبقه مسکونی به علت بی توجهی و نقص فنی در سیستم آسانسور از طبقه دوم به کف چاهک آسانسور سقوط کرده و از ناحیه پاها و کمر دچار مصدومیت شده بود.
 
 
وی ادامه داد: آتش نشانان به سرعت با قطع جریان برق محل حادثه را ایمن سازی کرده و خود را به محل حادثه رساندند و فرد مصدوم(خانم 40 ساله) را با استفاده از تجهیزات مخصوص به محل امن انتقال دادند.
 
این فرمانده آتش نشانی با اعلام اینکه شهروند مصدوم برای انتقال به مراکز درمانی تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل شد، خاطرنشان کرد: نیروهای عملیاتی پس از ارائه تذکرات ایمنی به ساکنان ساختمان به مأموریت خود پایان دادند.
 
 
گفتنی است؛ کارشناسان سازمان آتش نشانی تهران علت بروز این حادثه را بی توجهی به اصول ایمنی و نقص فنی در سیستم باز شدن درب آسانسور در طبقه ای که کابین در آن توقف نکرده است، اعلام کردند.


اخباراخبار hseاخبار سلامت ایمنی بهداشت محیط زیستسقوط شهروند از طبقه دوم آسانسور


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8102

تعداد اعضا

2161

بازدید امروز

7107

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

59

میهمان آنلاین

24503279

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA