یک سوم مواد غذایی در آمریکا زباله می‌شود / پیشگیری از تولید زباله با خرید هوشمندانه

مردم آمریکا بیش از یک سوم مواد خوراکی تولید شده در این کشور را دور می‌ریزند که حجم زیادی از آن مستقیم به محل دفن زباله منتقل می‌شود.
 
این در حالی است که می‌توان با عادات هوشمندانه و صحیح خرید کردن و برنامه‌ریزی بهتر برای تهیه و صرف غذا از تولید مقدار زیادی از این زباله‌ها جلوگیری کرد.
 
کتی براون، از دفتر استراتژی تغذیه‌ای جهانی در آکادمی تغذیه و انجمن علم تغذیه شیکاگو گفت: هر خانواده متوسط آمریکایی هر ماه بیش از 10 کیلوگرم موادغذایی را دور می‌اندازد که ارزش این خوراکی‌ها به طور میانگین 190 دلار ارزیابی می‌شود.
 
به گفته این کارشناسان، راهکارهای متفاوتی وجود دارند که می‌توان با استفاده از آنها از تبدیل مواد خوراکی به زباله جلوگیری کرد به طور مثال هنگام سفارش غذا در رستوران زیاده‌روی نکنیم، پیش از خراب شدن موز آنها را فریز کرده یا حتی برای کمک به هزینه‌های خانواده و کاهش میزان زباله تولیدشده، برنامه غذایی هفتگی آماده کنیم.
 
به گزارش خبرگزاری رویترز، این بررسی نشان می دهد که مواد لبنی و سبزیجات از بیشترین خوراکی‌هایی هستند که دور ریخته می‌شوند و هر کدام از آنها حدود 19 درصد زباله‌های غذایی را شامل می‌شود و به این ترتیب کنترل در خرید کردن این محصولات یک راهکار مهم برای پیشگیری از دورریز آنها است.
 


اخباراخبار hseاخبار سلامت ایمنی بهداشت محیط زیستیک سوم مواد غذایی در آمریکا زباله می‌شود / پیشگیری از تولید زباله با خرید هوشمندانه


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8107

تعداد اعضا

بازدید امروز

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

1867

میهمان آنلاین

24556802

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA