آتش سوزی شبانگاهی در محله افسریه

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری 125، طی تماس شهروندان با سامانه 125 و اطلاع رسانی این حادثه، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی درنگ آتش نشانان ایستگاه 15 را ساعت 2:30 بامداد امروز به محله افسریه، خیابان 15 متری اول اعزام کرد.
 
احمد ربیع زاده فرمانده آتش نشانان اعزامی در این باره گفت: در طبقه همکف یک ساختمان دو طبقه یک مغازه 35 متری با کاربری فروش تنباکو، سیگار و قلیان دچار آتش سوزی شده بود و دود و شعله زیادی از کرکره های آن به بیرون ربانه می کشید.
 
وی با اعلام اینکه در زمان بروز آتش سوزی درب مغازه بسته بود، ادامه داد: نیروهای عملیاتی بلافاصله پس از بریدن قفل ها با استفاده از ابزار مخصوص و بازکردن درب ورودی، به منظور ایمن سازی محل حادثه جریان برق را قطع کردند و با بکارگیری تجهیزات انفرادی و لوله های آبرسانی آتش سوزی را مهار و کاملاً خاموش کردند.
 
این فرمانده آتش نشانی با اشاره به اینکه آتش نشانان تعداد زیادی پیک نیکی، کپسول گاز فندک و مواد قابل اشتعال را برای پیشگیری از بروز حوادث احتمالی از محل حادثه خارج کردند، تصریح کرد: نیروهای عملیاتی با تلاش فراوان از گسترش آتش سوزی و سرایت آن به طبقه بالایی(واحد مسکونی) جلوگیری کردند و پس از ایمن سازی و تحویل محل حادثه به عوامل انتظامی به مأموریت خود پایان دادند.م8
 
 
 
 
 
 
 


اخباراخبار hseاخبار سلامت ایمنی بهداشت محیط زیستآتش سوزی شبانگاهی در محله افسریه


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8099

تعداد اعضا

2164

بازدید امروز

5514

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

15

میهمان آنلاین

24496175

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA