نیروگاه رامین اهواز به چرخه نیروگاه‌های گازسوز کشور پیوست

متن تلگرامی مذکور بدین شرح است: 
 
« دکتر سعید متصدی معاون محیط زیست انسانی سازمان دیشب خبر داد که به دنبال تلاش‌های صورت‌گرفته برای بهبود کیفیت هوای اهواز و نقش نیروگاه‌ها در این افزایش کیفیت، چهار واحد از پنج واحد نیروگاه رامین اهواز از ظهر جمعه گازسوز شد. 
 
این اقدام در ادامه تلاش‌های دولت یازدهم برای حذف مازوت از چرخه سوخت نیروگاه‌های کشور و با توجه به هماهنگی‌های به عمل آمده با وزارتخانه‌های نفت و نیرو تحقق یافته و از این پس گاز، سوخت غالب نیروگاه رامین اهواز خواهد بود.  
 
مهندس لاهیجان زاده، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان خوزستان نیز با تایید این موضوع گفت: میزان مصرف این نیروگاه معادل هشت میلیون لیتر سوخت مایع بوده که با توجه به مشکلات به وجود آمده در شهرهای مختلف استان به ویژه اهواز به خاطر طوفان‌های گرد و غبار، پیگیری‌های مستمری برای حذف سوخت مازوت صورت پذیرفته و از دیروز غالب سوخت این نیروگاه به سوخت مایع تغییر یافت.   
 
با توجه به نقش نیروگاه‌ها در افزایش میزان ذرات معلق به خاطر استفاده از سوخت‌های سنگین، این اقدام می‌تواند گامی در جهت بهبود کیفیت هوای خوزستان به ویژه اهواز باشد.(ایسنا)
 


اخباراخبار hseاخبار سلامت ایمنی بهداشت محیط زیستنیروگاه رامین اهواز به چرخه نیروگاه‌های گازسوز کشور پیوست


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8102

تعداد اعضا

3859

بازدید امروز

7107

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

375

میهمان آنلاین

24504978

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA