نظارت سازمان حفاظت محیط زیست بر پارازیت ها

سعید متصدی افزود: کنترل پارازیت ها جزو وظایف وزارت ارتباطات اطلاعات و فناوری است که برای این منظور کارگروهی با عضویت سازمان حفاظت محیط زیست نیز تشکیل شده است.  
 
وی اظهار کرد: به طور کلی بحث فرکانس ها و انتشار امواج در کشور تابع مقرراتی فرکانسی است که وزارت ارتباطات اطلاعات و فناوری آنرا دنبال می کند و سازمان حفاظت محیط زیست به عنوان یک سازمان نظارتی برعملکرد آن نظارت دارد.  
 
معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست ادامه داد: قرار است کارگروه مقابله با پارازیت ها یک سری آزمایش ها در مورد تاثیر فرکانس ها انجام دهد تا بر اساس آن تصمیم گیری شود و سازمان به عنوان ناظر بر تاثیر پارازیت ها بر سلامت انسان اقدام کند.  
 
متصدی گفت: سازمان محیط زیست پیگیری هایی انجام داده که منجر به اندازه گیری هایی در مورد امواج شده است و بر اساس آن برای مدیریت پارازیت ها در حال هماهنگی با دستگاه های مرتبط هستیم.  
 
وی اظهار کرد: اکنون در کمیته مشترک کار رسیدگی به پارازیت ها با جدیت دنبال می شود و یک سری آزمایش ها در حال انجام است تا با بررسی نتایج آن بتوانیم به راهکاری اساسی و قطعی دست یابیم، رسیدن به این هدف نیازمند هماهنگی بین دستگاه های مختلف و شرایط کشور است.  
 
متصدی گفت: کنترل آلودگی امواج و صوت جزو برنامه های اصلی سازمان حفاظت محیط زیست است از این رو از دستگاه ها و سازمان های مرتبط دعوت می کنیم تا در جلسات بررسی پارازیت ها در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به طور منظم شرکت کنند. 
 
معاون انسانی سازمان حفاظت محیط زیست به نقش تحقیق و پژوهش در کنترل پارازیت ها اشاره کرد و گفت: قطعا سازمان حفاظت محیط زیست برای برنامه ریزی در زمینه کنترل تشعشات از پژوهش و تحقیق به عنوان یک اقدام زیربنایی استفاده خواهد کرد و در این راستا از مطالعات بین المللی و دانشگاهی بهره خواهد گرفت. 
 


اخباراخبار hseاخبار سلامت ایمنی بهداشت محیط زیستنظارت سازمان حفاظت محیط زیست بر پارازیت ها


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8102

تعداد اعضا

370

بازدید امروز

7107

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

136

میهمان آنلاین

24501488

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA