بررسی حادثه فوت سه کارگر پارس جنوبی در وزارت نفت

پس از وقوع حادثه در فاز ١٤ پارس جنوبی که منجر به فوت سه تن از کارگران شد، جلسه اضطراری در وزارت نفت برگزار و دلایل وقوع این حادثه بررسی شد. 
 
در این حادثه که دوشنبه در واحد U-١٦٠ طرح توسعه فاز ١٤ پارس جنوبی رخ داد، سه نفر از کارگران شرکت پیمانکار فرعی شرکت مدیریت طرح های صنعتی ایران (IPMI) فوت کردند.
 
 
وزارت نفت گزارش داده است که این جلسه در اداره کل بهداشت، ایمنی و محیط زیست ( HSE) و پدافند غیرعامل و مدیرکل HSE و پدافندغیرعامل وزارت نفت و معاونان وی، مدیران HSE شرکت های ملی نفت، پالایش و پخش، گاز وپتروشیمی برگزار شد. 
 
به درخواست مدیر HSE شرکت ملی نفت ایران، کارفرمای طرح موظف به توقف فوری فعالیت پیمانکاران مرتبط با وقوع حادثه تا رفع خطر و انجام اقدامات اصلاحی لازم شد. 
 
در این جلسه مقرر شد که براساس آیین نامه ها و ضوابط موجود، پرونده افراد خاطی و مقصر در وقوع حادثه، خارج از نوبت برای رسیدگی فوری در دستور کار کمیته تخلفات HSE وزارت نفت قرار گیرد. 
 
همچنین برای بررسی میدانی حادثه، تیم هایی از وزارت نفت بلافاصله بعد از وقوع حادثه به منطقه اعزام شدند. 
 
مقام های محلی اعلام کرده اند لوله فاضلاب فاز 14 پارس جنوبی هنگام اتصال آتش می گیرد و سه کارگر بدلیل نداشتن تجهیزات ایمنی دچار خفگی می شوند و متاسفانه فوت می کنند. 
 
یک کارگر نیز که برای کمک به کارگران به محل حادثه رفته بود دچار مصدومیت می شود که برای درمان به بیمارستان کنگان منتقل شد.(ایرنا)
 


اخباراخبار hseاخبار سلامت ایمنی و محیط زیستبررسی حادثه فوت سه کارگر پارس جنوبی در وزارت نفت


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8102

تعداد اعضا

4432

بازدید امروز

7107

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

477

میهمان آنلاین

24505550

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA