روبان مشکی برای همدردی / تهیه گزارش حادثه فوت پرستار نیشابوری

به گزارش سلامت نیوز به نقل از نظام پرستاری، محمد شریفی مقدم، اظهارداشت: به دنبال حادثه جان باختن سید محمد رضایی ثانی پرستار نیشابوری در حین احیاء بیمار مبتلا به آنفلوانزا که موجب تاثر و تاسف جامعه پرستاری کشور شده است، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان نظام پرستاری و عضو شورای عالی نظام پرستاری به نمایندگی از رئیس کل سازمان، به نیشابور رفته و در مراسم آن مرحوم شرکت کرده است.
 
وی ضمن عرض تسلیت مجدد به خانواده آن مرحوم و جامعه پرستاری کشور، تاکید کرد: الصاق روبان مشکی به عنوان نماد همراهی و همدردی با خانواده مرحوم رضایی، کوچکترین کاری است که جامعه پرستاری می تواند انجام دهد.
 
شریفی مقدم همچنین از اعزام تیم ویژه سازمان نظام پرستاری به نیشابور برای تهیه گزارش علت حادثه فوت پرستار رضایی خبر داد و گفت: گزارش تیم اعزام نیز آماده شده است.
 
قائم مقام سازمان نظام پرستاری ابراز امیدواری نمود که با تمهیدات لازم در مراکز درمانی کشور، شاهد از دست رفتن نیروهای پرستاری در عرصه خدمت به مردم نباشیم.
 
وی اظهارداشت: فوت پرستار رضایی، از پرخطر بودن حرفه پرستاری حکایت دارد و می بایست نگاه ویژه ای به مسئولیت پرستاران داشته باشیم و مسئولین حوزه سلامت نیز از این حادثه تلخ، در جهت توجه به مشکلات پرستاری و تلاش برای رفع آنها، استفاده کنند.
 
 
در متن پیام  سید امیرمحسن ضیائی آمده است: «درگذشت زنده‌یاد محمد رضایی، پرستار از خود گذشته‌ای که در حین تلاش برای احیای بیمار مبتلا به آنفلوآنزای H1N1 جان خود را از دست داد، موجب تألم و تأثر جامعه پزشکی و همه کسانی است که برای سلامت هموطنان خود از هیچ کوششی دریغ نکرده و همواره در راه انجام این رسالت انسانی تا پای جان ایستاده‌اند.
 
اینجانب به نمایندگی از خانواده جمعیت هلال‌احمر درگذشت این پرستار فداکار را به همه تلاشگران عرصه درمان و سلامت کشور تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند منان؛ صبر و شکیبایی برای بازماندگان و غفران الهی برای آن مرحوم مسئلت دارم. بدون شک راه این عزیزان در عرصه سلامت، نوع‌دوستی و تسکین آلام‌بشری با قدم‌های استوارتری ادامه خواهد داشت.
 
به گزارش فارس، این پرستار نیشابوری در بیمارستان 22 بهمن این شهر در حین عملیات احیا برای بیمار مبتلا به آنفلوانزای H1N1، خود درگیر این بیماری می‌شود.
 
ساعت 14:30 روز شنبه این بیمار جهت ادامه درمان به بیمارستان قائم مشهد منتقل می‌شود و پس از انجام سایر اقدامات درمانی در این بیمارستان متاسفانه در ساعت شش بعد از ظهر در بیمارستان قائم مشهد فوت می‌کند. پیکر وی نیز به نیشابور منتقل می‌شود.
 


اخباراخبار hseاخبار سلامت ایمنی و محیط زیستروبان مشکی برای همدردی / تهیه گزارش حادثه فوت پرستار نیشابوری


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8102

تعداد اعضا

6132

بازدید امروز

7107

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

64

میهمان آنلاین

24507250

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA