ایجاد کلینیک دندانپزشکی دولتی در تمام دانشگاههای علوم پزشکی

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت، مرضیه وحید دستجردی افزود: در تمام دانشگاه های علوم پزشکی کلینیک های ویژه دندانپزشکی را توسعه می‌دهیم، بسیاری از دانشگاه ها الان کلینیک های ویژه دندانپزشکی دارند که در حال توسعه آن هستند و امیدواریم خدمات دندانپزشکی هرچه بیشتر در زیرمجموعه خدمات بیمه ای قرار بگیرد.

وی درباره همکاری بیمه ها برای بیمه دندانپزشکی نیز اظهار داشت: وزیر تعاون و رفاه عنایت ویژه ای به مسائل سلامت از جمله بحث بیمه دندانپزشکی دارد و امیدواریم این مسئله نیز حل شود.

وزیر بهداشت اضافه کرد: برنامه مصوب مجلس و قانون برنامه است و لایحه آن باید توسط رئیس جمهوری به مجلس شورای اسلامی ارائه شود ولی چون مجلس در پایان کار خود است، ممکن است این امر به مجلس بعدی موکول شود.

وحید دستجردی گفت: بیمه ها، وزارتخانه های تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بهداشت و دفاع همگی بایستی در زیر مجموعه شورای عالی بیمه و سلامت و همین طور سازمان بیمه سلامت حضور داشته باشند.

وی افزود: امیدواریم سازمان بیمه ایرانیان تشکیل شود و حمایت های جدی را بایستی معاونت نظارت راهبری رئیس جمهوری از این برنامه ها داشته باشد و اعتباراتی در اختیار سازمان‌های بیمه گر قرار بدهند.




نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8107

تعداد اعضا

بازدید امروز

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

1882

میهمان آنلاین

24556885

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA