بستری شدن مجروحان انفجار تروریستی کاظمین در بیمارستان شهید کامیاب مشهد

به گزارش وب دا ، مدیر بیمارستان شهید کامیاب با اشاره به اینکه مجروحان این حادثه تروریستی روز گذشته به وسیله هواپیما از بغداد به مشهد منتقل شدند اظهار داشت :این مجروحان پس از ورود به فرودگاه مشهد به وسیله چهار دستگاه آمبولانس مجهز برای ادامه روند درمانی به این مرکز منتقل شدند.

دکتر سعید معلمی با بیان اینکه هوشیاری و حال عمومی همه مجروحان خوب است، افزود: یکی از این مجروحان به دلیل اصابت ترکش در نواحی مختلف بدنش در بخش ICU بستری شد و تحت مراقبت‌های ویژه قرار گرفت.

وی افزود: سه نفر از مجروحان در بخش سوانح و سه مجروح نیز در بخش اعصاب بستری شدند.

مدیر بیمارستان شهید کامیاب با اشاره به اینکه سن تمامی این مجروحان 50 سال به بالاست، افزود: اصابت ترکش در نواحی مختلف بدن، شکستگی مچ پا، کمر، ران و قفسه سینه و جراحت شانه از جمله مصدومیت‌های زائران مجروح خراسانی به شمار می‌رود

گفتنی است :در پی وقوع حادثه تروریستی در شهر کاظمین عراق که صبح پنجشنبه 31 فروردین رخ داد هشت تن از زائران کشته و مجروح شدند.کاروان مذکور از استان خراسان رضوی عازم شهر کاظمین شده بودند که با وقوع انفجار یک تن از زائران کشته و هفت تن از آنان مجروح می شوند.




نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8108

تعداد اعضا

بازدید امروز

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

417

میهمان آنلاین

24564459

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA