مجروح شدن یک کارگر در حادثه انفجار پتروشیمی مارون

به گفته منابع خبری ایلنا در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام از قرار معلوم این خبر حادثه در واحد پلی اتیلن پتروشیمی مارون اتفاق افتاده است.

همچنین براساس اطلاعاتی که به نقل از کارشناسان H.S.E (ایمنی و حفاظت فنی و بهداشت کار) این شرکت پتروشیمی در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام منتشر شده است حادثه روز گذشته زمانی رخ داد که گروهی از کارگران در واحد H.D مشغول تعمیرات بودند.

برپایه این اطلاعات کارگران تعمیرکار هنگام کار متوجه نشتی قسمتی از تاسیسات گاز هگزان  شده و بلافاصله محل را تخلیه می‌کنند اما بخارات متصاعد شده گاز در مجاورت گرما فضا مشتعل شده و انفجار صورت می‌گیرد که در نتیجه آن یکی از کارگران دچار سوختگی می‌شود.

در مورد سرنوشت این کارگر که گویا تنها قربانی حادثه انفجار و آتشسوزی روز گذشته است گفته می‌شود که وی ابتدا برای درمان به بیمارستان شرکت نفت اهواز و سپس به تهران منتقل شده است.

همچنین به نقل از این منابع گفته می‌شود که واحد آتشنانشانی پتروشیمی مارون در همان محدوده وقع انفجار اقدام به خاموش کردن شعله‌های آتش می‌کند این منابع در عین حال می‌گویند که هرگونه توضیح در مورد چرایی و چگونگی اتفاق روز گذشته بدون انجام تحقیقات کارشناسی مقدور نیست.

همچنین تماس خبرنگار ایلنا برای گفتگو با مسئولان شرکت مارون در رابطه با حادثه روز گذشته تا این لحظه تنها به تایید ضمنی حادثه و انتقال کارگر مصدوم به تهران محدود شده است.

شرکت پتروشیمی مارون در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام قراردارد و  نزدیک به 3 هزار کارگر در آن مشغول کارند براساس اخبار منتشر شده جدا از حادثه دیروز این شرکت در سالهای گذشته محل وقوع حوادث مشابهی بوده که در برخی موارد به تعدادی کارگر نیز آسیب‌های جانی رسیده است.

 

منبع : خبرگزاری ایلنا



اخبارسلامت ایمنی و محیط زیستhseحوادث کارمجروحکارگرحادثه انفجارپتروشیمی مارون


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8100

تعداد اعضا

3948

بازدید امروز

5514

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

229

میهمان آنلاین

24497960

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA