پلمب 2533 مرکز تهیه و توزیع غذا به دلیل تخلف بهداشتی

مهندس محسن فرهادی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سرویس سلامت خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در خصوص نحوه عملکرد مرکز بهداشت محیط و کار در ایام عید گزارشی ارائه کرد و گفت: بیش از 882 هزار مرکز و صنف تولید و توزیع غذا، اماکن عمومی و مجتمع پذیرایی بین‌راهی مورد بازرسی قرار گرفتند که از این تعداد 14 هزار واحد را به دادگاه معرفی کردیم.

وی گفت: متاسفانه 2533 مورد آن منجر به تعطیلی و پلمب شده است. یکسری از آن‌ها را مرکز بهداشت محیط و کار و یکسری نیز بنا به دستور قضایی تعطیل شدند.

رشد 15 درصدی نمونه‌برداری از غذا در سال 94

به گفته فرهادی، در ایام تعطیلات نوروز امسال،‌ حدود 18 هزار و 219 نمونه‌برداری از غذا در سطح عرضه انجام شده است که نسبت به سال گذشته افزایش 15 درصدی داشته است.

وی در پایان گفت: همچنین حدود 36 هزار و 944 مورد نمونه‌برداری میکروبی نقطه به نقطه از آب شرب را در این ایام انجام دادیم. حدود 533 مورد نمونه‌برداری نیز از نظر میزان وجود مواد گندزدا در آب و کلرسنجی انجام دادیم. 172 هزار و 925 نفر را نیز مورد ارزیابی ابتدایی قرار دادیم و برای آنها کارت بهداشت صادر کردیم.

 

منبع : خبرگزاری ایسنا



اخبارسلامت ایمنی و محیط زیستhseپلمب مراکز تهیه و توزیع غذاتخلف بهداشتیبهداشت محیطنمونه برداری


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8106

تعداد اعضا

بازدید امروز

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

1845

میهمان آنلاین

24553721

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA