مرگ کارگر تعمیرکار پله برقی براثر حادثه کار

یک کارگر تعمیرکار پله برقی در اصفهان روز پنجشنبه ۲۷ فرودین براثر حادثه در حین کار کشته شد.

به گزارش اخبار دریافتی ایلنا سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان اعلام کرد: این حادثه هنگامی اتفاق افتاد که کارگر تعمیرکار مشغول راه‌اندازی مجدد یک دستگاه پله برقی معیوب بود.

 «مسعود عنایت‌زاده»، مسئول روابط عمومی یازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان در این رابطه به رسانه‌ها گفته است: از قرار معلوم این کارگر تعمیرکار بر اثر حرکت ناگهانی دستگاه میان آلات متحرک پله برقی گیر کرده و جان خود را از دست می‌دهد.

در اخباری که به نقل از این مقام مسئول منتشره شده آمده است: ساعت ۱۱ و ۳۸ دقیقه روز پنجشنبه کارگر حادثه دیده برای راه اندازی پله برقی پل عابر پیاده میدان احمدآباد ابتدای خیابان بزرگمهر، یکی از پله‌ها را از جای خود خارج کرده و داخل آن می‌رود اما در همین حین پله برقی شروع به کار کرد و این کارگر بین پله‌ها گرفتار شده و جان خود را از دست می‌دهد.

عنایت‌زاده افزوده است: هرچند تا اتمام تحقیقات فنی ورودی‌های این پل برقی مسدود خواهد بود اما نتایج اولیه حاکی است که بی‌احتیاطی قربانی دلیل اصلی این حادثه بوده باشد زیرا او باید قبل از آغاز هرگونه کار تعمیری ایمنی محل را تامین و برق پله برقی را قطع می‌کرد.

 

منبع : خبرگزاری ایلنا



اخبارسلامت ایمنی و محیط زیستhseحادثه کارمرگ کارگرتعمیرکار پله برقیایمنی محل کار


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8099

تعداد اعضا

2176

بازدید امروز

5514

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

15

میهمان آنلاین

24496187

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA