تشدید گشت های مراکز خرید و فروش حیوانات در آستانه سال نو

به گزارش خبرگزاری مهر، نقی میرزا کریمی گفت: هر ساله در آستانه سال نو، خرید و فروش حیوانات بویژه گونه های آبزی رونق پیدا می کند که در سالهای گذشته نیز یگان حفاظت محیط زیست استان تهران با عوامل آن برخورد کرده است.

وی افزود: امسال نیز با آغاز به کار یگان حفاظت محیط زیست شهر تهران، گشت و پایش مراکز خرید و فروش حیوانات تشدید شده و با متخلفان برخورد خواهد شد.

میرزا کریمی با اشاره به اینکه خرید، فروش ، نگهداری و عرضه جانوران وحشی ممنوع بوده و جرم محسوب می شود تصریح کرد :مهمترین گونه ای که در این فصل در بازار خرید و فروش می گردد سمندر لرستانی است که گونه ای آندمیک و در حال انقراض می باشد و خرید و فروش آن ممنوع بوده و در صورت مشاهده توسط ماموران برابر قانون برخورد خواهد شد.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان تهران ادامه داد: همچنین خرید و فروش انواع مارها و لاک پشت مهاجم گوش قرمز نیز ممنوع است.

وی از شهروندان خواست تا در آستانه سال نو از خرید و در اسارت نگهداشتن حیوانات خودداری کرده و همچنین در صورت مشاهده خرید و فروش حیات وحش موضوع را با شماره تماس های ۸۸۸۴۳۴۹۸ و ۷۷۳۵۹۵۶۴ یگان حفاظت محیط زیست استان تهران اطلاع دهند.

 

منبع : خبرگزاری مهر



اخبارسلامت ایمنی و محیط زیستhseتشدید گشتمراکز خرید و فروش حیواناتآستانه سال نومتخلفانیگان حفاظت محیط زیست


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8107

تعداد اعضا

بازدید امروز

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

2129

میهمان آنلاین

24559077

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA