آغاز بكار یگان حفاظت محیط زیست شهر تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، نقي ميرزاكريمي گفت: به منظور گشت و كنترل در شهر تهران به ويژه بازار خليج وجلو گيري از خريد و فروش حيات وحش در آستانه سال نو و همچنين گشت و كنترل ارتفاعات شمال پایتخت، يگان حفاظت محیط زیست شهر تهران تشكيل و فعاليت خود آغاز کرد.

وی با اشاره به اینکه هرساله قبل از ایام نوروز خرید و فروش غیر مجاز حیات وحش خصوصا خزندگان و گونه های با ارزشی از قبیل سمندر لرستانی در شهر تهران رونق می گیرد افزود: تاکنون از سوی یگان حفاظت محیط زیست استان تهران با این معضل برخورد می شد که امسال با تشکیل یگان حفاظت محیط زیست در اداره شهر تهران گشت و کنترل سطح شهر تشدید خواهد شد.

ميرزاكريمي اظهار داشت: بر همین اساس عباس سالاري  با حکم  مدير كل حفاظت محيط زيست استان تهران به عنوان سرپرست گشت يگان حفاظت محیط زیست شهر تهران منصوب شد.

فرمانده يگان حفاظت محيط زيست استان تهران در پایان تصریح کرد: شهروندان مي توانند در صورت مشاهده هر گونه خريد و فروش حيات وحش و تخلفات شكار و صيد در حوزه شهر تهران با شماره تلفن ۸۸۸۴۳۴۹۸ تماس بگیرند.

 

منبع : خبرگزاری مهر



اخبارسلامت ایمنی و محیط زیستhseآغاز بكاريگان حفاظت محيط زيستشهر تهرانخرید و فروش حیات وحش


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8108

تعداد اعضا

بازدید امروز

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

488

میهمان آنلاین

24563746

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA