استاندار تهران: آب آشامیدنی تهران سالم است

سید حسین هاشمی» روز یکشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: تنها مرجع نظر دهنده رسمی در پیرامون وضعیت آب آشامیدنی تهران وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است که تاکنون گزارشی در خصوص آلوده بودن آب منطقه ارائه نکرده است.

وی تاکید کرد: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به طور رسمی اعلام کرده به رغم تغییر درصد استفاده از آب های زیرزمینی، آب آشامیدنی تهران آلودگی ندارد.

هاشمی گفت: طبق نظر وزارت بهداشت مشکل خاصی در آب آشامیدنی تهران مشاهده نشده و ادعای یک نفر ملاک قضاوت راجع به کیفیت آب نیست و فقط یک ادعا است.

یکی از روزنامه های کشور روزگذشته به نقل از یک مقام مسوول در وزارت بهداشت از احتمال آلودگی آب برخی مناطق حاشیه ای تهران خبر داد

روزنامه شرق از قول« خسرو صادق نیت» مدیرکل دفتر سلامت محیط و کار وزارت بهداشت نوشت که کمبود آب موردنیاز که ناشی از دلایلی مانند کاهش بارندگی است، منجر به کاهش کیفیت آب نیز می شود.

پیش از این نیز «رحمت الله حافظی» رییس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران با اشاره به نمونه برداری از مناطق مختلف تهران شهریورماه سال جاری گفته بود: بر اساس گزارش نمونه برداری در هشت منطقه تهران، آب آلوده بوده است.

 

منبع : خبرگزاری ایرنا



اخبارسلامت ایمنی و محیط زیستhseاستاندار تهرانآب تهرانفاقد آلودگیوزارت بهداشت


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8106

تعداد اعضا

بازدید امروز

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

1900

میهمان آنلاین

24555381

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA