بررسی فوری نحوه اجرای برنامه های مقابله با ریزگرده ها

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، جلسه هیات دولت عصر روز یکشنبه به ریاست دکتر حسن روحانی رییس جمهوری برگزار شد و در این جلسه مهمترین مسایل جاری کشور مورد بحث و تصمیم گیری قرار گرفت.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست در ابتدای جلسه، گزارشی از وقوع پدیده گرد و غبار در خوزستان و قسمت هایی از ایلام به هیات وزیران ارایه داد.

پس از گزارش ابتکار از وقوع پدیده گرد و غبار، به دستور رییس جمهوری مقرر شد، وزرای نفت و جهاد کشاورزی و روسای سازمان های حفاظت محیط زیست و مدیریت و برنامه ریزی و استاندار خوزستان موضوع را با فوریت بررسی و گزارشی از اقدامات و نتایج در دولت ارایه شود.

بر اساس این گزارش، با توجه به خشکسالی و بادهای شدید، نقاطی در داخل و در کشورهای همسایه به عنوان منشاء گرد و غبار شناسایی شده و برنامه مقابله با این موضوع در سطح ملی و استانی تدوین شده است.

اعضای هیات دولت در این جلسه همچنین درخصوص گزارش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با عنوان ' طرح تحول نظام سلامت' که در جلسه گذشته ارایه شده بود، به اظهار نظر پرداختند.

در ادامه، تعدادی از پیشنهادهای دستگاه های اجرایی پس از بحث و بررسی، به تصویب هیات وزیران رسید.

بروز گرد و غبار از اواسط هفته گذشته مردم اهواز و خوزستان را با مشکل مواجه کرده است و میزان غلظت ذرات آلاینده به 10 هزار میکروگرم برمترمکعب رسیده بود.

 

منبع : خبرگزاری ایرنا



اخبارسلامت ایمنی و محیط زیستhseمقابله با ریزگرده هاتشکیل کار گروه بررسی فوریاهوازایلامهیات وزیران


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8102

تعداد اعضا

1070

بازدید امروز

7107

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

170

میهمان آنلاین

24502189

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA