شناسایی 86 واحد غیرمجاز بازیافت پلاستیک در شهر ری

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن شوکتی با اعلام این خبر گفت: روز گذشته عملیات گشت و پایش تیم کارشناسی اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ری به منظور شناسایی واحد های غیر مجاز بازیافت پلاستیک آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه در این گشت و پایش 86 واحد غیرمجاز بازیافت پلاستیک در روستای قمصر باقرشهر این شهرستان شناسایی شدند،افزود:این واحدها عمدتا با تغییرکاربری غیرقانونی اراضی کشاروزی مبادرت به فعالیت غیر مجاز بازیافت پلاستیک کرده اند.

شوکتی ادامه داد: فعالیت این واحدها علاوه بر آلودگی هوای منطقه، باعث ایجاد آلودگی آب و خاک و تجمع انواع حشرات  و جانوران موذی در منطقه شده است.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ری با بیان اینکه این اداره پس از شناسایی کامل این واحدها در سطح شهرستان ، نسبت به معرفی مالکین اراضی شناسایی شده به جهاد کشاورزی شهرستان و ستاد ساخت و سازهای غیرمجاز فرمانداری اقدام خواهد نمود تصریح کرد: با توجه به فعالیت غیرمجاز این گونه واحدها و آلودگی های زیست محیطی ناشی از فعالیت آنها،  این اداره با همکاری سایر دستگاه ها از جمله بخشداریها ، شهرداریها و جهاد کشاورزی نسبت به جمع آوری این واحدها اقدام خواهد کرد.

 

منبع : خبرگزاری مهر



اخبارسلامت ایمنی و محیط زیستhseبازیافت پلاستیکشهرریواحد غیر مجازباقر شهرآلودگی آب و خاکتجمع حشرات


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8108

تعداد اعضا

بازدید امروز

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

454

میهمان آنلاین

24565111

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA