مرگ جوانی 35 ساله به علت برق‌گرفتگی

سیدجلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این باره گفت: در ساعت 9:23 امروز، یک مورد حادثه برق‌گرفتگی و گرفتار شدن در ارتفاع به سامانه 125 اطلاع داده شد و به دنبال آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان را به محل حادثه اعزام کرد.

وی با بیان اینکه محل حادثه در شهرری جاده معدن واقع شده بود، گفت: پس از حضور آتش‌نشانان در محل، مشاهده شد که جوانی 35 ساله به دلیل نامشخص به بالای یک تیر برق 20 وات رفته و دچار برق‌گرفتگی شده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه این جوان پس از برق گرفتگی بالای تیر برق گرفتار شده بود، اظهار کرد: آتش‌نشانان با کمک بالابر و نیز پس از هماهنگی با عوامل اداره برق، جریان برق فشار قوی را قطع کرده و این مرد 35 ساله را به پایین منتقل کردند.

ملکی با اشاره به تحویل این مرد به عوامل اورژانس اظهار کرد: تکنیسین‌های اورژانس پس از علائم حیاتی، مرگ این فرد را به دلیل آسیب‌دیدگی ناشی از عبور جریان برق از بدنش تایید و اعلام کردند.

به گفته وی، آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل و تحویل آن به عوامل انتظامی در ساعت 10:13 به عملیات خود خاتمه دادند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران درباره اینکه چرا این جوان به بالای تیر برق رفته بود؟ خاطرنشان کرد: در این خصوص عوامل انتظامی مشغول تحقیق هستند و مشخص نیست این جوان به چه دلیل به بالای دکل فشار قوی برق رفته بود.

 

منبع : خبرگزاری ایسنا



اخبارسلامت ایمنی و محیط زیستhseحوادثبرق گرفتگیمرگ جوانتهرانبرق فشار قوی


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8108

تعداد اعضا

بازدید امروز

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

483

میهمان آنلاین

24564110

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA