استفاده از هورمون اتفون در محصولات کشاورزی ممنوع است

به گزارش سرویس سلامت خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مهندس محمد هاشمی با رد اظهاراتی در خصوص مجوز استفاده از هورمون اتفون به منظور زودرس شدن محصولات کشاورزی توسط سازمان غذا و دارو گفت: اگرچه تلاش برای حفظ سلامت مردم تعاملی بین بخشی است اما، در خصوص برخی اظهار نظرها می توان به پاسخ نامه 30 شهریورماه سال جاری به شماره 73371.675 سازمان غذا و دارو خطاب به نامه شماره 730.8561 ، 23تیرماه سازمان حفظ نباتات کشور اشاره کرد که در آن نامه دکتر هدایت حسینی، مدیر کل نظارت بر فرآورده‌های غذایی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو به صراحت به سم ایجاد شده توسط هورمورن مذکور برای انسان و موجودات آبزی در زمان مصرف آشاره کرده و از آن سازمان خواسته است بدلیل مخاطرات سم شناسی برای مصرف کنندگان موضوع عدم مصرف آن تا بررسی دقیق توسط سازمان حفظ نباتات بصورت جدی پیگیری شود.

بنا بر اعلام پایگاه اطلاع رسانی سازمان غذا و دارو، هاشمی در پایان ضمن تشکر از دغدغه مسئولان در راستای حفظ سلامت مردم، افزود: شاید بهتر باشد قبل از هرگونه اظهار نظری حداقل به آرشیو مستندات مراجعه شود تا اگر از سوی مردم، نگرانی‌هایی احساس می‌شود، بتوان با مشورت‌های چندجانبه در پی رفع سریع آنها اقدام کرد.

 

منبع :خبرگزاری ایسنا



اخبارسلامت ایمنی و محیط زیستhseهورمون اتفونمحصولات کشاورزیسازمان غذا و داروممنوع


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8100

تعداد اعضا

6201

بازدید امروز

5514

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

4

میهمان آنلاین

24500212

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA