جمع آوری یک تن زباله از حاشیه رودخانه جاجرود و سد ماملو

به گزارش خبرگزاری مهر، امامعلی یگانزاده با اعلام این خبر گفت: ظهر دیروز در یک اقدام نمادین بخشی از حاشیه رودخانه جاجرود و سد ماملو از وجود زباله های رها شده پاکسازی شد.

وی با اشاره به اینکه بخش عظیمی از این زباله ها قبلا بوسیله جریان آب از بالادست به طرف سد ماملو آورده شده افزود: رهاسازی زباله ها در قسمت بالادست رودخانه جاجرود و در محدوده روستای های سعید آباد،خسرو آباد،خجیر و جاجرود باعث می شود که این زباله ها با جریان آب به سمت پایین دست و سد ماملو هدایت شوند.

یگانزاده با بیان اینکه بعضا گردشگران نیز زباله های خود را در اطراف رودخانه رها می کنند اظهار کرد: در این برنامه بیش از یک تن زباله در کمتر از یک ساعت از حاشیه رودخانه جاجرود و اطراف سد ماملو جمع آوری و منتقل شد.

سرپرست پارک های ملی خجیر و سرخه حصار در پایان تصریح کرد: با توجه به موقعیت خاص منطقه خجیر و اکوسیستم این پارک ملی به جهت وجود رودخانه جاجرود و سد ماملو، از همشهریان و گردشگران تقاضا داریم از هرگونه ایجاد آلودگی، تخریب و رهاسازی پسماندها در طبیعت جدا خودداری کنند.

 

منبع : خبرگزاری مهر



اخبارسلامت ایمنی و محیط زیستhseجمع آوری زبالهحاشیه رودخانه جاجرودسد ماملوپاکسازی


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8100

تعداد اعضا

5819

بازدید امروز

5514

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

134

میهمان آنلاین

24499831

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA