جنجال گازگرفتگی های پی در پی در مشهد

قاضي اسماعيل شاکر با بيان اين مطلب گفت: حوادث ناشي از گازگرفتگي به دليل رعايت نکردن موارد ايمني و کم توجهي مسئولان ذي ربط در مشهد سير صعودي دارد که بسيار نگران کننده است.

وي افزود: مقام قضايي در پرونده هاي گازگرفتگي، در صحنه حادثه حضور مي يابد و به بررسي دقيق موضوع مي پردازد و اخيرا نيز به دليل افزايش اين گونه حوادث و خسارت هاي جبران ناپذيري که در پي دارد مهندسان ناظر ساختمان در شاخه گاز نيز به ارائه نظر کارشناسي مي پردازند که نظر آنان در کنار نظرات کارشناسي سازمان آتش نشاني و شرکت گاز مورد بررسي و قضاوت قرار مي گيرد.

قاضي ويژه قتل عمد تصريح کرد: در حوادث گازگرفتگي در صورتي که قصور مهندسان ناظر ساختمان و يا افراد ديگر محرز شود طبق مواد قانوني، به عنوان متهم تحت تعقيب قضايي قرار مي گيرند و به مجازات هاي تعيين شده در قانون محکوم خواهند شد

قاضي شاکر در پايان به شهروندان توصيه کرد: موارد ايمني را به هنگام نصب وسايل گازسوز رعايت و از بازبودن مسير خروجي دودکش اطمينان حاصل کنند.




نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8107

تعداد اعضا

بازدید امروز

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

2118

میهمان آنلاین

24559113

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA