اجرای طرح ترسیب در 18 استان در سال جاری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه مرکزی، خداکرم جلالی در جلسه هم‌اندیشی پروژه‌های بین‌المللی احیای منابع طبیعی جامعه‌محور که با حضور مسئولان استان در مهمان‌شهر افاغنه شهید ناصری ساوه برگزار شد، رسیدن به توسعه مطلوب را در گروی جامعه‌نگری و آینده‌نگری دانست و افزود: جامعه‌نگری و آینده‌نگری یعنی موضوعات را کامل دیده و به صورت انتزاعی عمل نکنیم.

جلالی اظهار کرد: عاقبت‌اندیشی در کارها می‌تواند برای رسیدن به اهداف اصلی که مشارکت جمعی است تأثیر داشته باشد و مشکلات را برطرف کند.

وی طرح ترسیب کربن را یکی از اقدامات جامعه‌نگر و آینده‌نگر توصیف کرد و افزود: این طرح و سایر پروژه‌های اجتماعی و مشارکتی با محوریت انسان مورد توجه است و با فرهنگ و مسائل دینی ما کاملاً هماهنگی دارد.

رییس سازمان جنگل‌ها در خاتمه با اشاره به اجرای طرح ترسیب کردن در سال جاری در 18 استان کشور گفت: اجرای این طرح منجر به توسعه و پیشرفت روز افزون کشور خواهد شد. در پروژه‌های منابع طبیعی از تجربیات موفق پروژ‌ه‌های بین‌المللی به ویژه طرح ترسیب کربن در سال جاری بهره خواهیم برد چراکه بسیاری از کشورها تواسته‌اند با اجرای این طرح جامعه‌محور پیشرفت کنند.

 

منبع : خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)



اخبارسلامت ایمنی و محیط زیستhseاجرای طرح ترسیب18 استاناحیای منابع طبیعی


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8106

تعداد اعضا

بازدید امروز

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

1756

میهمان آنلاین

24553421

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA