عملیات آتش نشانان در سانحه هوایی در شهرک آزادی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری 125، وقوع این سانحه هوایی در ساعت 9:23 دقیقه صبح دیروز به سامانه 125 اطلاع داده شد که ستاد فرماندهی این سازمان با در نظر گرفتن شرایط خاص این حادثه، بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه های 20، 98، 104، 45و گروه های نجات 8، 3، 7، 6 را به محل سقوط هواپیما در جاده مخصوص کرج، شهرک آزادی اعزام کرد.
مهدی داوری معاون عملیات سازمان آتش نشانی تهران که از همان لحظات اولیه در محل حاضر شده بود، دراین خصوص گفت: یک فروند هواپیمای مسافربری ایران 140به علت نامعلومی پس از عبور از ساختمان های مسکونی شهرک آزادی، در بخش جنگلی و فضای سبزسقوط کرد.
وی افزود: هنگام رسیدن نیروها، ازمحل حادثه شعله های آتش و دود سیاه غلیظی به ارتفاع ده ها متر به آسمان زبانه می کشید که آتش نشانان بلافاصله وارد عملیات شده وبا بکارگیری چندین رشته لوله آب پرفشار آتش نشانی، این آتش سوزی را خاموش کردند.
داوری با اشاره به این که همزمان گروه های نجات آتش نشانی مشغول خارج کردن اجساد از بقایای هواپیمای حادثه دیده شدند، اضافه کرد: چون نیروهای آتش نشانی از چند جهت برای بیرون آوردن کشته شدگان هواپیما فعالیت کرده و بلافاصله اجساد به محل دیگر منتقل میشد به این خاطر آمارتلفات در لحظات اولیه مشخص نبود وقطعا آمار دقیق تلفات و مصدومین این سانحه از سوی مسئولین ذیصلاح اعلام خواهد شد. 
وی گفت: مجموعا در این حادثه 90 آتش نشان و نجاتگر با بکارگیری 15 دستگاه انواع خودروی آتش نشانی عملیات کردند.

 

منبع : سایت سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران



اخبارسلامت ایمنی و محیط زیستHSEحادثهسقوط هواپیمامسافربریشهرک آزادیتهرانآمار تلفاتآتش نشانی


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8108

تعداد اعضا

بازدید امروز

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

429

میهمان آنلاین

24565048

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA