کارخانه نیمه ساز داروسازی در شهر صنعتی هشتگرد دچار حریق شد/ بی دقتی در جوشکاری علت حادثه

رئیس مدیریت بحران فرمانداری ساوجبلاغ در گفتگو با خبرنگار مهر در این خصوص گفت: بلافاصله با اعلام حادثه در این کارخانه خوردوهای اطفاء حریق از شهرهای هشتگرد، شهرجدید هشتگرد، گلسار، کوهسار، آبیک و نظرآباد توانستند در کمتر از 25 دقیقه قسمت های عمده آتش را مهار کنند.

حمید رضا اصل روستا افزود: میزان خسارت بعد از خاموشی کامل آتش و لگه گیری بقای آن توسط کارشناسان بررسی می شود.

وی گفت: اطلاع دقیقی از چگونگی آتش سوزی در دست نیست ولی به گفته شاهدان و تعدادی از کارگران این مجموعه بی دقتی در جوشکاری علت این حادثه بوده است اما خوشبختانه به کسی آسیب نرسیده است.

سیدرضا حسینی مسئول ایستگاه آتش نشانی هشتگرد نیز حجم آتش را بسیار وسیع خواند و اعلام کرد: تمام ایستگاهها امداد رسانی خوبی داشتند و توانستیم حریق را با استفاده از 10 دستگاه از دو سمت کارخانه و تجهیز مامورین به اکسیژن نقاط مهم آتش را مهار و به آن مسلط شویم.

وی اظهار داشت: خوشبختانه با تلاش ماموران آتش نشانی حریق کاملا مهار و اجازه وارد شدن به شرکت همجوار داده نشد.

همچنین جزایری مدیر این شرکت دارو سازی نیز در گفتگو با خبرنگار مهر از علت آتش سوزی اظهار بی اطلاعی کرد و گفت:  این قسمت از شرکت مربوط به توسعه دارو یی شرکت بوده که بیش از 80 درصد از آن به اتمام رسیده بود .

وی با بیان اینکه تجهیزات نصب شده برای این واحد تولیدی حدودا چهار میلیارد تومان برآورد می شود  تصریح کرد: به مردم اطمینان می دهیم دود حاصله از حریق این سوله در حال احداث فاقد مواد شیمیایی و دارویی بوده است .

 

منبع : خبرگزاری مهر



اخبارسلامت ایمنی و محیط زیستhseحوادثحریقکارخانههشتگردبی دقتیجوشکاریداروسازی


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8102

تعداد اعضا

1208

بازدید امروز

7107

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

160

میهمان آنلاین

24502326

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA