سه کارگر در زیر آوار کشته و زخمی شدند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری 125، وقوع این حادثه توسط شاهدین به سامانه 125 اطلاع رسانی شد و در پی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانی بی‌درنگ آتش‌نشانان ایستگاه 17 و گروه های نجات 10 و نجات 12 را ساعت 17:56 دقیقه روز گذشته به محل حادثه در محله نارمک، میدان 68 اعزام کرد.
علی امینی مدیر عملیات منطقه 3 سازمان آتش نشانی تهران در مورد این حادثه گفت: در یک ساختمان دو طبقه، عده ای از کارگران مشغول کار بودند که سه نفر کارگر بر اثر تخریب غیر اصولی که باعث ریزش ناگهانی دیوار‌ها و سقف های ساختمان شده بود، در زیر آوار بدام افتادند.
وی افزود: آتش‌نشانان با رعایت کامل نکات ایمنی بی‌درنگ وارد عمل شده و پس از ایمن‌سازی محل، موفق شدند کارگر 35 ساله ای را که کاملا زیر آوار گرفتار شده بود زنده خارج کنند.
امینی ادامه داد: همزمان با رسیدن آتش نشانان به محل حادثه، یک کارگر که قسمتی از بدنش در زیر آوار گرفتار شده و دچار مصدومیت شدیدی نشده بود توانست خودش را از زیر آوار بیرون بکشد و نجات یابد.
این مدیر عملیات آتش نشانی اضافه کرد: آتش‌نشانان در ادامه عملیات خود بعد از مدتی تلاش و آواربرداری، یک کارگر دیگر را که کاملا در زیر آوار مدفون شده بود و هیچ اثری از آن معلوم نبود خارج کردند و بلافاصله تحویل عوامل اورژانس دادند که پس از انجام معاینات اولیه، فوت این کارگر افغانی تائید شد.
وی علت بروز این حادثه را بی احتیاطی و رعایت نكردن اصول ایمنی در هنگام تخریب ساختمان ذکر کرد و گفت: جسد این کارگر جهت انجام اقدامات قانونی و ادامه تحقیقات تحویل نیروی انتظامی مستقر در محل شد تا به پزشکی قانونی انتقال یابد.

 

منبع : سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران



اخبارسلامت ایمنی و محیط زیستhseحادثه کاریتخریب ساختمانکارگر ساختمانیکشتهآوارشرق تهران


نام *

 

دیدگاه شما *

 
  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8095

تعداد اعضا

6050

بازدید امروز

5163

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

12

میهمان آنلاین

24482220

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *  

ایمیل *    

متن پیام *  

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA