تابش: در مورد علت مرگ ماهیان فرافکنی می‌شود

محمدرضا تابش در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) اظهار کرد: فراکسیون محیط زیست مجلس صبح یکشنبه با حضور کمیسیون محیط زیست شهرداری و معاونت حفاظت از محیط زیست تشکیل جلسه داد و در مورد مسائل مختلفی از جمله مرگ ماهیان در فشافویه بحث و بررسی‌هایی انجام شد.

وی افزود: در این جلسه مقرر شد این دستگاه‌ها کار منسجمی برای علت‌یابی حادثه انجام دهند نتیجه آن را ظرف هفته آینده به فراکسیون اعلام کنند. البته کارهایی در این رابطه شده اما هنوز مدون نشده و قرار شد نتیجه آن به فراکسیون اعلام شود تا آن را به اطلاع افکار عمومی هم برسانیم.

رییس فراکسیون محیط‌ زیست مجلس شورای اسلامی مرگ ماهیان در فشافویه را یک فاجعه زیست محیطی دانست و تصریح کرد: من احساس می‌کنم در مورد علت این اتفاق فرافکنی می‌شوند و همه می‌خواهند تقصیرها هم متوجه هم کنند. اگر بعد از ارائه گزارش دستگاه‌های مربوطه در این رابطه به نتیجه مشخصی نرسیدیم مجلس چه کمیسیون کشاورزی،‌ کمیسیون اصل نود یا فراکسیون محیط زیست پیگیر علت حادثه خواهند شد.

تابش در پایان با تاکید بر اینکه لزوم شفاف شدن علت حادثه مرگ ماهیان فشافویه خاطر نشان کرد که باید در این رابطه اطلاع رسانی به افکار عمومی صورت گیرد.

 

 

منبع : خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)



اخبارسلامت ایمنی و محیط زیستhseمرگ ماهی های فشافویهعلت حادثهرئیس فراکسیون محیط زیستتابش


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8107

تعداد اعضا

بازدید امروز

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

1953

میهمان آنلاین

24557489

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA