برخورد مرگبار تریلر هوو با 2 خودرو

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این باره گفت: با اعلام یک مورد حادثه رانندگی در ساعت 18:09 عصر پنجشنبه به سامانه 125، ستاد فرماندهی آتش‌نشانان ایستگاه‌ 86 را به محل حادثه واقع در مسیر شرق به غرب کمربندی کهریزک اعزام کرد.

وی افزود: پس از حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که تصادف میان یک دستگاه تریلر 18 چرخ هوو که حامل بار خودروهای راهسازی بوده و دو دستگاه سواری پراید و 206 رخ داده و در پی آن ترافیک شدیدی در منطقه ایجاد شده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به حضور پنج زن و یک پسربچه خردسال در درون دو خودرو، اظهار کرد: این افراد در شرایط بسیار ناایمنی در کابین محبوس شده بودند که آتش‌نشانان همزمان با قطع برق و سوخت خودروها، اقدامات خود برای خارج کردن آنان را با استفاده از تجهیزات مخصوص آغاز کردند.

ملکی با اشاره به خارج کردن افراد و تحویل آنان به عوامل اورژانس، گفت: پسربچه خردسال به شدت مصدوم بود و دو زن دیگر نیز به تائید تکنیسین‌های اورژانس، جان خود را از دست دادند.

وی افزود: عوامل آتش‌نشانی پس از ایمن‌سازی محل، بازگشایی مسیر و انتقال خودروها به حاشیه بزرگراه، به عملیات خود خاتمه دادند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به وقوع این حادثه برای تریلر هوو، گفت: به نظر می‌رسد مسؤلان راهنمایی و رانندگی اقدامی نیز برای تردد هوو در جاده‌های کشور انجام دهند.

به گفته ملکی، علت این حادثه از سوی عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی بررسی و اعلام خواهد شد

 

 

منبع : خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)



اخبارسلامت ایمنی و محیط زیستhseتصادفبرخورد تریلرتهرانمرگسازمان آتش نشانی


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8120

تعداد اعضا

بازدید امروز

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

8

میهمان آنلاین

24612017

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA