مرگ ۷۰ کارگر در مازندران طی ۱۱ ماه گذشته

مدیر کل پزشکی قانونی مازندران از کشته شدن ۷۰ کارگر در این استان بر اثر حوادث کار طی ۱۱ ماه گذشته خبر داد و اعلام کرد که مرگ و میر ناشی از حوادث کار در یازده ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴ درصد کاهش یافت.

به گزارش ایلنا از ساری، «علی عباسی» درباره جزئیات این آمار توضیح داد: در یازده ماهه سال جاری ۶۹ نفر مرد و یک زن بر اثر حوادث کار در استان مازندران جان باختند.

این مقام مسئول بیشترین حوادث ناشی از کار را در بخش ساختمان دانست و گفت: بر اساس آمارهای موجود سقوط از بلندی با ۳۷ فوتی، برق‌گرفتگی با ۱۸ مورد، اصابت اجسام سخت ۱۲ مورد فوتی در رتبه‌های اول تا سوم مرگ بر اثر حوادث کار در استان مازندران قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه ۹۹ درصد فوتی حوادث کار ایرانی هستند، گفت: طی این مدت شهرستان ‌های ساری با ۱۴ فوتی (همگی مرد)، آمل با ۱۰ فوتی (همگی مرد) و بابل با ۷ فوتی (همگی مرد) بیشترین و شهرستان‌های محمودآباد، گلوگاه، نکا، رامسر و جویبار هر کدام با یک فوتی کمترین موارد مرگ بر اثر حوادث کار را داشتند.

عباسی با اشاره به اینکه ۸۱ درصد از فوتی‌های ناشی از حوادث کار متاهل هستند گفت: سنین ۲۱ تا ۳۰ سال با ۳۰ درصد و ۵۱ تا ۶۰ سال با ۲۴ درصد بیشترین فوتی ناشی از حوادث کار هستند.

 

 

منبع : خبرگزاری کار ایران (ایلنا)



اخبارسلامت ایمنی و محیط زیستhseحوادث کارآمارمازندرانسقوط از بلندیبرق گرفتگیاصابت اجساممرگ و میر


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8102

تعداد اعضا

67

بازدید امروز

7107

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

117

میهمان آنلاین

24501185

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA