کامیونی در بزرگراه خاوران آتش گرفت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از پایگاه خبری 125، در جریان این حادثه دوسرنشین این کامیون که پدر و پسر بودند دچار سوختگی شده و روانه بیمارستان شدند.

وقوع این حادثه در ساعت 30 دقیقه بامداد امروز با تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه 125 اطلاع داده شد که با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بلافاصله ایستگاه های 78، 63 و همچنین گروه امداد و نجات 15 به محل حادثه در بزرگراه خاوران، نرسیده به سه راهی سیمان اعزام شدند.

این گزارش حاکیست، کامیون کمپرسی حامل خاک در مسیر غرب به شرق این بزرگراه در حال حرکت بود که به دلیل واژگون شدن کپسول پیک نیکی(سفری) روشن و نشت گاز آن، ناگهان شعله های آتش همه جای اتاقک را فرا گرفت.

بروز این حادثه باعث شد که کنترل کامیون از دست راننده خارج شده و این کامیون با گاردریل میانی بزرگراه برخورد کند.

به دنبال این حادثه پسر 26 ساله این راننده که دچار سوختگی جزئی شده بود توانست در همان لحظات اولیه از داخل کامیون خارج شود اما راننده 57 ساله آن موفق به این کار نشد و در میان حجم زیادی از آتش و در پشت فرمان کامیون گرفتار شد.

براساس این گزارش، آتش نشانان به سرعت در محل حادثه حضور یافته و همزمان با ایمن سازی محل، موفق شدند راننده را از داخل اتاقک کامیون و از میان شعله های آتش بیرون آورند.

این راننده که به شدت دچار سوختگی شده بود سریعا به وسیله خودروی عبوری به بیمارستان تهران انتقال یافت.

همچنین این گزارش حاکیست، نیروهای آتش نشانی همزمان با نجات راننده، این آتش سوزی را که تمام اتاقک و موتور کامیون را در بر گرفته بود با استفاده از یک رشته لوله آبدهی و چند دستگاه خاموش کننده مهار و کاملا خاموش کردند.

احتمالا روشن کردن کپسول گاز مسافرتی در داخل اتاقک کامیون برای گرم کردن آن، عامل بروز این آتش‌سوزی بوده است.

 

 

منبع : خبر آنلاین 



اخبارسلامت ایمنی و محیط زیستhseحوادثآتش سوزیکامیونکپسول پیک نیکینشت گازبزرگراه خاورانسوختگیتهران


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8100

تعداد اعضا

6330

بازدید امروز

5514

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

13

میهمان آنلاین

24500341

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA