۱۲ کشته در تصادف کامیون با اتوبوس در جاده دامغان به شاهرود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سازمان امداد و نجات هلال احمر اعلام کرد: برخورد اتوبوس بنز مسافربری با کامیون حامل چسب و مواد شیمیایی شب گذشته به حریق دو خودرو منجر شد و طی این حادثه 41 نفر سرنشینان این خودروها دچار آسیب شدند.

با اطلاع رسانی اورژانس، مأموران امداد و نجات نیز به محل حادثه رسیدند و مشخص شد که طی این حادثه 12 نفر جان خود را از دست داده اند و 20 نفر از مجروحان نیازمند انتقال به بیمارستان هستند که 16 نفر آنها با آمبولانسهای اورژانس کشور و 4 نفر آنها به وسیله نیروهای سازمان امداد و نجات هلال احمر به بیمارستان منتقل شدند.

بر اساس این گزارش علت این حادثه نقص فنی اتوبوس مسافربری و برخورد آن با کامیون بوده است.

این درحالی است که سرهنگ علیرضا رضوی خبیر، رئیس پلیس راه استان سمنان بااشاره به تصادف کامیون با اتوبوس ساعت 23:40 شامگاه دوشنبه در کیلومتر 21 دامغان به شاهرود، به مهر گفت: کم توجهی راننده کامیون به جلو علت وقوع این حادثه بوده است.

وی با بیان اینکه اتوبوس مذکور در کنار جاده متوقف بوده، افزود: این اتوبوس حامل زائران علی بن موسی الرضا (ع) از هشتگرد کرج بوده است.

رضوی خبیر مهمترین عامل بروز چنین حوادثی را خستگی و خواب آلودگی بیان کرد و افزود: رانندگان محترم مسئول کنترل و هدایت خودرو هستند و باید با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و توجه به نکات ایمنی برای حفظ جان خود و سرنشینان تلاش کنند.

همچنین اخبار حاکی از آن است که حال عمومی بخش قابل توجهی از مسافران اتوبوس رضایت بخش است.

 

 

منبع : خبر آنلاین



اخبارسلامت ایمنی و محیط زیستhseحوادث جاده ایتصادفجادهدامغان- شاهرودکامیوناتوبوس12 کشته


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8116

تعداد اعضا

بازدید امروز

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

1

میهمان آنلاین

24601043

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA