دو تصادف مرگبار در شامگاه شنبه، سه مرد و یک زن جان خود را از دست دادند

جلال ملکی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص نخستین تصادف اظهار داشت: ساعت 22:20 شنبه یک مورد تصادف در مسیر شرق به غرب جاده قدیم کرج به سازمان آتش نشانی اعلام شد که بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 59 و گروه نجات 7 راهی محل حادثه شدند.

وی افزود: در بررسی ها مشخص شد در مسیر کندرو یک دستگاه کامیون که حامل بار مصالح ساختمانی بود به شدت با یک دستگاه پراید برخورد کرده و هر دو خودرو از مسیر اصلی منحرف و به حاشیه جاده کشیده شده بودند. خودروی پراید داخل جویآب سقوط کرده و کامیون نیز بر روی پراید واژگون شده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران ادامه داد: زن و مرد میانسالی در داخل خودروی پراید گرفتار شده بودند که آتش نشانان پس از ساعتی تلاش هر دوی آنها را از داخل پراید خارج کرده که امدادگران اورژانس مرگ آنها را تایید کردند.

وی با  اشاره به حادثه دوم نیز اظهار داشت: ساعت 23:11 در مسیر شرق به غرب اتوبان همت نرسیده به خروجی امام علی(ع) یک دستگاه پرشیا به دلیلی نامعلوم از مسیر اصلی منحرف و پس از برخورد با گاردریل ها در مسیر مقابل بر روی سقف واژگون شده بود. در جریان این تصادف دو سرنشین خودرو از شیشه ها به بیرون پرت شده و دو سرنشین دیگر در داخل خودرو گرفتار شده بودند. امدادگران اورژانس پس از حضور در محل مرگ دو پسر جوان که از خودرو به بیرون پرت شده بودند را تایید کردند. دو سرنشین دیگر پرشیا نیز در وضعیت وخیمی به سر می بردند که بلافاصله به مراکز درمانی منتقل شدند.

 

 

منبع: خبرگزاری مهر



اخبارسلامت ایمنی و محیط زیستhseحوادثتصادفکامیونکشتهپرایدتهران


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8101

تعداد اعضا

6676

بازدید امروز

5514

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

128

میهمان آنلاین

24500688

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA