خبر فوری در رابطه با لغو برگزاری "سمینار ملی مهندسی ایمنی و سلامت کار"

 

سمینار ملی  ایمنی و سلامت کار که قرار بود امروز مورخ 9 آذر 92 در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما درتهران برگزار گردد، به دلیل عدم هماهنگی مسئولین سمینار لغو گردید. لازم به ذکر است که سایت مرجع متخصصان HSE در رابطه با برگزاری این سمینار، همانند سایر همایش ها و سمینارهای کشور، صرفا اطلاع رسانی نموده است و پر واح است که هیچ گونه مسئولیتی در قبال عدم برگزاری  سمینار ندارد. فقط طبق توافقات مدیر سایت و  مسئولین این سمینار، 40% تخفیف در ثبت نام سمینار جهت اعضای این سایت در نظر گرفته شده بود که متخصصانی که علاقه به شرکت در سمینار داشتند، بتوانند از تخفیفاتی برخوردار شوند. 

در ضمن مسئولین سمینار تعهد داده اند که تمامی هزینه های شرکت کنندگان در این سمینار (ازجمله اعضای محترم این سایت) را طی روزهای آتی به حساب ایشان واریز نمایند.

لازم به ذکر است مقرر شده بود برای شرکت سلامت ایمن محیط آریا (HSE ARYA)  که مدیریت سایت HSE EXPERT را بر عهدا دارد، نیز در این سمینار غرفه ای در نظر گرفته شود که با لغو شدن سمینار، این قیه نیز ملغی شد.

امید است با هماهنگی بهتر مسئولین در برگزاری سمینارهای این چنین در حوزه HSE ، شاهد اتلاف وقت شرکت کنندگان از سراسر کشور و اساتید و غرفه داران نباشیم.

اطلاعات کامل تر در رابطه با لغو این سمینار در روز های آینده به اطلاع خواهد رسید.



اخبارسلامت ایمنی و محیط زیستHSEلفوسمینار ملیایمنی و سلامت کارشرکت سلامت ایمنی و محیط زیستغرفهبازدیدمعرفی خدماتتهرانآذر ماهسال 92


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8105

تعداد اعضا

بازدید امروز

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

893

میهمان آنلاین

24551250

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA