مهار آتش سوزی در برج اداری- تجاری

جلال ملکی در گفتگو با خبرنگار مهر، در باره حادثه اظهار داشت: ساعت 13:11 پنج شنبه آتش سوزی در یک ساختمان اداری- تجاری به سازمان آتش نشانی اطلاع داده شده که بلافاصله آتش نشانان 4 ایستگاه همراه بالابر و خودروی تجهیزات تنفسی راهی محل حادثه در میدان صادقیه اول خیابان کاشانی شدند.

وی افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد آتش سوزی در طبقه منفی 3 یک ساختمان 12طبقه اداری- تجاری رخ داده و تعدادی از افراد حاضر در ساختمان در محاصره دود گرفتار شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی ادامه داد: در طبقه منفی 3 این ساختمان مقداری ضایعات و چند کارتن کتاب وجود داشت که به طور کامل شعله ور شده و در حال سرایت به اتاق سرایداری ساختمان بود. آتش نشانان به دو گروه تقسیم شده و گروه نخست اقدام به مهار آتش کرده و گروه دوم 10 نفر از افراد حاضر در ساختمان را که در وضعیت ناایمن قرار داشتند نجات دادند.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه افراد گرفتار در دود در تماس با سامانه 125 محل گرفتار شدن خود را اعلام کرده که این موضوع به پیدا کردن سریع آنها کمک کرد. ساعت 14:15 با مهار آتش سوزی و تخلیه دود عملیات آتش نشانان به پایان رسید.

 

منبع : خبرگزاری مهر 



اخبارسلامت ایمنی و محیط زیستHSEحوادثآتش سوزیبرج صادقیهتهران


نام *

 

دیدگاه شما *

 
  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8099

تعداد اعضا

5335

بازدید امروز

6195

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

3

میهمان آنلاین

24493833

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *  

ایمیل *    

متن پیام *  

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA