آغاز سومین مانور کشوری سلامت محیط کار در سنندج

به گزارش وب دا؛ دکتر فرزام بیدارپور ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: سومین مانور کشوری سلامت محیط کار در سنندج  با حضور 50 دانشگاه علوم پزشکی از سراسر کشور آغاز به کار کرد.

وی با اشاره به اینکه این مانور تا روز چهارشنبه در اردوگاه قدس سنندج واقع در روبه‌روی فرودگاه سنندج ادامه دا،رد افزود: هدف از برپایی این مانور تمرین برای کسب آمادگی در مواقع بروز بحران و بیماری‌ها در محیط کار، کنترل بهداشت محیط و مبارزه با بیماری‌ها است.

دكتر بیدار پور تصریح کرد: تمام تمهیدات لازم برای اجرای هرچه بهتر این مانور اندیشیده شده تا تمرینی برای آمادگی بیشتر در مواقع بحران باشد.

معاون بهداشتی دانشگاه خاطرنشان کرد: برای اجرای این مانور ٧٠ چادر برپا می‌شود که ٤٨ چادر آن توسط دانشگاه‌های حاضر، ١٠ چادر توسط وزارت بهداشت و سایر چادرها متعلق به دانشگاه علوم پزشکی کردستان است.

وی گفت: تمام اطلاعات و اقدامات انجام شده در سومین مانور سراسری سلامت محیط کار به صورت آنلاین به وزارت متبوع منعکس می‌شود.

دكتر بیدارپور افزود: از سوی هر کدام از دانشگاه‌های حاضر در این مانور ٤ تا 5 نفر از کارشناسان بهداشت محیط و مبارزه با بیماری‌ها حضور دارند

 

 

منبع : پایگاه خبری- اطلاع رسانی وب دا



اخبارسلامت ایمنی و محیط زیستhseمانورسلامت محیط کارکسب آمادگیسنندجبروز بحرانبهداشت محیطمبارزه با بیماری هاکردستان


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8107

تعداد اعضا

بازدید امروز

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

1868

میهمان آنلاین

24556764

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA