حادثه آتش سوزی مجتمع آرمان خسارت جانی نداشت

آتش سوزی کارگاه ساختمانی مجتمع تجاری آرمان مشهد که روز گذشته باعث ایجاد دود غلیظی در منطقه شده بود، خسارت جانی در پی نداشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، ساعت ۹ صبح دیروز کارگاه ساختمانی مجتمع تجاری آرمان واقع در یک کیلومتری حرم مطهر رضوی دچار آتش سوزی شد که دود غلیظی را در اطراف منطقه ایجاد کرد.

این آتش سوزی بنا به گفته مسئولان سازمان آتش نشانی از انبار این مجتمع و کارگاه ساختمانی که انبار لوله و مواد سوختنی و قابل اشتعال بود آغاز شد و پس از دقایقی به سایر نقاط این مجتمع رسید و اطراف محل آتش سوزی با دودی نسبتا غلیظی احاطه شد.

در پی این آتش سوزی، ۱۵ دستگاه ماشین آتش نشانی کار اطفای حریق را آغاز کردند که پس از ۳ ساعت تلاش آتش و دود ناشی از آن مهار شد.

بر اساس گفته‌های شاهدان، حدود ۵۰۰ کارگر در این کارگاه ساختمانی مشغول به کار بودند که با حضور ۴ دستگاه آمبولانس در محل حادثه و تلاش آتش نشانان خوشبختانه این حادثه هیچ گونه خسارت جانی نداشت.

همچنین پس از وقوع این آتش سوزی ماموران راهنمایی و رانندگی با بستن ضلع غربی خیابان نواب صفوی، رفت و آمد را متوقف کردند.

بنا بر گزارش‌های رسیده در این آتش سوزی خسارات مالی زیادی به مجتمع وارد شد که هنوز میزان دقیق این خسارت‌ها مشخص نشده است.

 

 

منبع : خبرگزاری کار ایران (ایلنا(



اخبارسلامت ایمنی و محیط زیستHSEحوادث کاریآتش سوزیمجتمع آرمانمشهداطفای حریقآتش نشانی


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8100

تعداد اعضا

6037

بازدید امروز

5514

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

22

میهمان آنلاین

24500048

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA